Klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.884 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2008

starsofheaven

hejsa
Jeg har en trillefix barnevogn til min datter, og jeg synes bare ikke den er helt som jeg ville have den... men men men.. skal ud og have klapvogn til hende her efter jul og har set på den der citycross fra emmaljunga.. er der nogle der kender den eller selv har den og er den god? man vil jo have det bedste til sine små så derfor håber jeg nogle derude har gode råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

SaNiNa

jeg har været ung i huset hos 2 familier og de hvade den begge steder og jeg har bare været så vild med den...

Så når vi engang skal have klap vogn bliver det sådan en... helt sikkert

Anmeld

12. november 2008

fam.4xc

Har en Emmajunge klapvogn i soft pink... købt til Caroline og nu ligger den kun i bilen og blir kun brugt hvis vi er ude nogen steder og lillesøster skal sove... Jeg er ik fan af den - den er tung og besværlig synes jeg men jeg ELSKER også min barnevogn og vil meget nødig af med den

Anmeld

12. november 2008

starsofheaven

fam.4xc skriver:

Har en Emmajunge klapvogn i soft pink... købt til Caroline og nu ligger den kun i bilen og blir kun brugt hvis vi er ude nogen steder og lillesøster skal sove... Jeg er ik fan af den - den er tung og besværlig synes jeg men jeg ELSKER også min barnevogn og vil meget nødig af med den

okay er den tung? fylder den meget også? vi kan kun lige have vores barnevofn i bilen, selve stellet med hjul kommer på bag sædet og den store lidt i bagage rummet... hvilken barnevogn har du? jeg er rigtig ked af min, har en trillefix.. den er fin og den er selføgelig god nok men faldt for en fra emmaljunga i lys læder

Anmeld

12. november 2008

starsofheaven

Sanne skriver:

jeg har været ung i huset hos 2 familier og de hvade den begge steder og jeg har bare været så vild med den...

Så når vi engang skal have klap vogn bliver det sådan en... helt sikkert

okay og de havde den der citycross?

Anmeld

12. november 2008

fam.4xc

starsofheaven skriver:

okay er den tung? fylder den meget også? vi kan kun lige have vores barnevofn i bilen, selve stellet med hjul kommer på bag sædet og den store lidt i bagage rummet... hvilken barnevogn har du? jeg er rigtig ked af min, har en trillefix.. den er fin og den er selføgelig god nok men faldt for en fra emmaljunga i lys læder

Vi har en Odder - elsker simpelhen den vogn og den er super nem at gå med fremfor klapvognen... klapvognen har også det minus at man ik kan ha så mange varer under som man kan i barnevognen

Jeg ved ik om det er fordi jeg er vant tl mine luft hjul på barnevognen men når man feks skal dreje eller over en kantsten med klapvognen skal man presse godt ned i håndtaget synes jeg.... Men altså det kan jo være det samme med andre klapvogne også

Anmeld

12. november 2008

starsofheaven

fam.4xc skriver:

Vi har en Odder - elsker simpelhen den vogn og den er super nem at gå med fremfor klapvognen... klapvognen har også det minus at man ik kan ha så mange varer under som man kan i barnevognen

Jeg ved ik om det er fordi jeg er vant tl mine luft hjul på barnevognen men når man feks skal dreje eller over en kantsten med klapvognen skal man presse godt ned i håndtaget synes jeg.... Men altså det kan jo være det samme med andre klapvogne også

okay, ja det skulle også være en lækker vogn. Jeg er bare faldet for den der emmaljuga banevogn i læder men har barnevogn, men sys du jeg skulle sælge min? den er 5 mdr gammel og så købe barevogn fra emmaljunga(klapvogns overdel høre med) og så har jeg barnevogn og klapvogn i et.. Men hvad gør man så når nr 2 en dag komme? VI vil gerne have flere børn og en bror el søster til Josephine... og sys at 2-3 år er passende

Anmeld

12. november 2008

Noah08

Hej, er ny herinde

Mht barnevogn og klapvogn, du skal tænke på at v combi barnevognen er ligge målene næsten 20 cm kortere end en alm barnevogn. Hvis du har en barnevogn kan du fx bruge den til sovevogn og så købe en ny klapvogn, jeg har selv en cerox som jeg er glad for, den fylder lidt mindre end barnevognen. Du kan også stille en lift i klapvognen, hvis der fx kommer en lille ny engang, jeg har haft en madras i klapvognen, når han kom ud af liften. Men til de længere lure har jeg så brugt hans barnevogn.

Anmeld

12. november 2008

starsofheaven

Noah08 skriver:

Hej, er ny herinde

Mht barnevogn og klapvogn, du skal tænke på at v combi barnevognen er ligge målene næsten 20 cm kortere end en alm barnevogn. Hvis du har en barnevogn kan du fx bruge den til sovevogn og så købe en ny klapvogn, jeg har selv en cerox som jeg er glad for, den fylder lidt mindre end barnevognen. Du kan også stille en lift i klapvognen, hvis der fx kommer en lille ny engang, jeg har haft en madras i klapvognen, når han kom ud af liften. Men til de længere lure har jeg så brugt hans barnevogn.

OKay, og velkommen

ihh tak for al hjælp... der er bare meget man egentlig skal tænke over for det skal jo være helt tip top når det gælder de kære små. jeg har kigget meget på den der citycross fra emmaljunga og der kan man også købe en citybag så det er en barnevogn(combivogn) men det jo først gælende hvis der kommer en ny men tænker på om med den citycross der er sådan en stang i midten hvor benene skal være i hver side hvis du forstår.. men kan man tage den af og så ligge en lift i f.eks. og hvad tænker du mht til hjul, på vores barnevogn er det luft hjul og er punkterte flere gange og det er så øv jo.

Anmeld

13. november 2008

Noah08

Ja der er mange ting at tage stilling til og hvad er lige det rigtige
du kan sagtens både pille bøjlen og det der går mellem benene af det er bare lige en skrue. city cross som du kigger på vejer lidt mindre end fx cerox, en ting cc ikke har er vendbart styr og det synes jeg er rigtig dejligt at have. Jeg har ikke valgt lufthjul på klapvognen af hensyn til ikke at skulle punktere, men de hjul uden luft er stadig lidt bløde i det så vognen ikke er hård at køre med, så det synes jeg klart du skal vælge. Nu lyder jeg måske lidt som en sælger men kender bare til tingene igennem mit job. Og så er jeg selv lidt kræsen for som du siger vil man helst det bedste for den lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.