Noah08 skriver:
Hej, er ny herinde
Mht barnevogn og klapvogn, du skal tænke på at v combi barnevognen er ligge målene næsten 20 cm kortere end en alm barnevogn. Hvis du har en barnevogn kan du fx bruge den til sovevogn og så købe en ny klapvogn, jeg har selv en cerox som jeg er glad for, den fylder lidt mindre end barnevognen. Du kan også stille en lift i klapvognen, hvis der fx kommer en lille ny engang, jeg har haft en madras i klapvognen, når han kom ud af liften. Men til de længere lure har jeg så brugt hans barnevogn.
OKay, og velkommen

ihh tak for al hjælp... der er bare meget man egentlig skal tænke over for det skal jo være helt tip top når det gælder de kære små. jeg har kigget meget på den der citycross fra emmaljunga og der kan man også købe en citybag så det er en barnevogn(combivogn) men det jo først gælende hvis der kommer en ny

men tænker på om med den citycross der er sådan en stang i midten hvor benene skal være i hver side hvis du forstår.. men kan man tage den af og så ligge en lift i f.eks. og hvad tænker du mht til hjul, på vores barnevogn er det luft hjul og er punkterte flere gange og det er så øv jo.
Anmeld