Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: Det lyder godt;-). Rart og høre. Så kommer jo nok så.
Det lyder godt;-). Rart og høre. Så kommer jo nok så.
Ja mon ikke... Hvad med øllebrød?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaB. skriver: Hmm.. Jeg bliver også træt af rugbrød i perioder.. Men tjaa.. Tror nok jeg ville forsøge med pastasalat, med fuldkornspasta..
Hmm.. Jeg bliver også træt af rugbrød i perioder.. Men tjaa.. Tror nok jeg ville forsøge med pastasalat, med fuldkornspasta..
MoarJ skriver: Ja mon ikke... Hvad med øllebrød?
CamillaSoefelt skriver: Jamen det er faktisk sjovt du lige nævner det nu. Har lige lavet en portion øllebrød til ham og han spiser det med stor fornøjelse. Farmand sidder og mader ham:-).
Jamen det er faktisk sjovt du lige nævner det nu. Har lige lavet en portion øllebrød til ham og han spiser det med stor fornøjelse. Farmand sidder og mader ham:-).
Jeg prøvede nemlig også at lave øllebrød til min, der gik noget tid før hun fik smag for det...
MoarJ skriver: Jeg prøvede nemlig også at lave øllebrød til min, der gik noget tid før hun fik smag for det...
CamillaSoefelt skriver: Sjovt når det nu er præcis det samme ik? Det ene bare i grødform. Men godt han vil ha det;-).
Sjovt når det nu er præcis det samme ik? Det ene bare i grødform. Men godt han vil ha det;-).
Nemlig... Altid noget at han spiser det..
MoarJ skriver: Nemlig... Altid noget at han spiser det..
CamillaSoefelt skriver: Jeps! Im happy:-)!!
Jeps! Im happy:-)!!
Kan jeg godt forstå...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128