Christine skriver:
Ved du hvad din jordemoder hed? Jeg var så heldig at hende jeg var hos første gang i var syg her anden gang, og hende der var i stedet var faktisk sød. Så var jeg også så uheldig at jeg slog mig på maven og måtte på fødegangen akut i torsdags og der var en virkelig sød og forstående (lidt ældre) jordemoder. Så det ER da muligt at man får en af de gode til fødslen 
I min første graviditet var jeg hos den samme de 3 gange jeg var af sted, hende var jeg meget lidt vild med.
Jeg forstår heller ikke helt det med at blive rykket 3.. jeg blev flyttet 4 dage tilbage, men MD blev ikke flyttet. Tror det afhænger lidt af den enkelte scanningsdame. Min MD blev i uge 19+3 tror jeg. Hold op hun var sær, hende jeg var til MD hos.
Krydser fingre for at du finder det rigtige sted! Mon ikke du gør. Og at det går godt med scanningen, hvor må det være spændende..
Ja, hun hedder Claire
Rimelig ung, men rigtig professionel. Og selvom man normalt ikke skal noget andet end snakke til første besøg, så tilbød hun alligevel vi lyttede til hjertelyd for hyggens skyld. Super dejligt!
Jeg håber at du får en af de søde du har mødt til fødslen så! Men skal man egentlig ikke være ret heldig hvis ens jordemoder er på vagt, når man tilfældigvis går i fødsel?
Ej, det var eddermame underligt! Men ville hende den underlig egentlig se efter kønnet, eller bad i ikke om det? Min jordemoder sagde nemlig, at det gør de gerne hvis baby ligger ordentligt, men så hører man jo også historier om dem der surt får at vide, at det jo ligesom ikke er det de er der for 
Det er i hvert fald super spændende
Anmeld