Øh ja da! Da jeg var til NF fik jeg udsat min MD med 3 dage, og skal således scannes i morgen. Synes i det hele taget det var sært at få rykket den sølle 3 dage, men ok. Da jeg var ude og få ændret tiden hos sekretæren sagde hun, at jeg skulle et andet sted hen end hvor jeg blev scannet til NF, og skrev stedet ned. Jeg skal gå til Svangreambulatoriet på Skejby.
Og nu får jeg helt noia på, for så vidt jeg kan se på deres hjemmeside, har deres Svangreambulatorium absolut intet med Ultralydsscanninger at gøre. Men er mere stedet hvis man har problemer i graviditeten eller er i risikogrupper. Fx et sted man kommer hvis fosteret er væksthæmmet, man har en problematisk liggende moderkage, er meget ung, er i risiko for for tidlig fødsel. Der står intet om scanninger, sådan som jeg kan se det, foregår alt det på ultralydsafsnittet.
Så hvorfor skal jeg nu på Svangreambulatoriet? Er der nogen der har været til MD på Skejby der har nogen erfaringer? Hvorhenne blev i scannet?
Der er sikkert ikke noget galt i det, jeg blev bare lidt paranoid, da jeg lige sad og så på kortet for at finde ud af, hvor jeg skal hen i morgen
Anmeld