At oprette en tråd som vigtig (!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

twinboys

Majeha skriver:

Prøver at høre ham i morgen. Skal i seng nu. (den er endnu en gang blevet alt for sent) Og så var det en liste ala termins- og testliste, hvor alle har mulighed for at udvide listen 

i seng.... guuuuuuuuuuuuuuud nu løb klokken fra mig igen...

nat nat herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Majeha

Så piger. Nu ligger der en fast tråd i Ordet er frit. Gå endelig ind og tilføj dem jeg har overset 

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

Majeha skriver:

Så piger. Nu ligger der en fast tråd i Ordet er frit. Gå endelig ind og tilføj dem jeg har overset 

Det er tit at der bliver skrevet forkortelser i indlæggene om barnløse . Alle de forskellige forsøg. Det er nogengange lidt svært at finde rundt i med forkortelserne. Kunne de forskellige forkortelser måske komme derind også? Det er tit jeg gerne vil lære deres indlæg men forstår dem ikke :-S

Anmeld

18. maj 2011

Majeha

Nicolinesmor170510 skriver:

Det er tit at der bliver skrevet forkortelser i indlæggene om barnløse . Alle de forskellige forsøg. Det er nogengange lidt svært at finde rundt i med forkortelserne. Kunne de forskellige forkortelser måske komme derind også? Det er tit jeg gerne vil lære deres indlæg men forstår dem ikke :-S

Mener du som en kategori for sig? Jeg må indrømme, jeg ikke kender så meget til barnløshedsbehandling, men hvis du støder på forkortelser der,  kan du så ikke skrive dem på listen med et ? bagefter. Så kan en, der ved det, skrive hvad det betyder.   

Anmeld

19. maj 2011

Bare mig..

Majeha skriver:

Mener du som en kategori for sig? Jeg må indrømme, jeg ikke kender så meget til barnløshedsbehandling, men hvis du støder på forkortelser der,  kan du så ikke skrive dem på listen med et ? bagefter. Så kan en, der ved det, skrive hvad det betyder.  

Ja i en kategori for sig selv. Men altså i samme tråd som din..

Jo. Det er alle de forkortelser for de forskellige forsøg man kan få..?

IVF tror jeg der er en der hedder, men aner slet ikke hvad det står for, og undre mig faktisk tit..

Anmeld

19. maj 2011

Majeha

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja i en kategori for sig selv. Men altså i samme tråd som din..

Jo. Det er alle de forkortelser for de forskellige forsøg man kan få..?

IVF tror jeg der er en der hedder, men aner slet ikke hvad det står for, og undre mig faktisk tit..

Har lavet en kategori for det, så der nu er graviditet/fødsel , baby/børn , andre og barnløshedsbehandling . Der er allerede kommet et par ind under den sidste

Anmeld

19. maj 2011

Bare mig..

Majeha skriver:

Har lavet en kategori for det, så der nu er graviditet/fødsel , baby/børn , andre og barnløshedsbehandling . Der er allerede kommet et par ind under den sidste

Tak.. Det vil jeg da lige se så..

Og god ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.