At oprette en tråd som vigtig (!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Majeha

Jeg har set under bl.a. kageklubben og baby.dk emnerne, at der er tråde, der er markeret som "vigtige" med sådan et udråbstegn, så tråden ikke forsvinder i mængden. Er det noget, man kan gøre selv, eller er det kun admins der kan lave sådan en? Tænkte nemlig, jeg ville lave en tråd med relevante forkortelser i forbindelse med baby/børnesnak. Der er jo så mange, og især som nytilkommen kan det være rigtig svært at finde ud af, hvad de alle sammen står for. Så kunne listen udbygges, når folk kom i tanke om det, og man kunne til enhver tid gå ind og se, hvad en bestemt forkortelse står for.

Er det muligt at få lavet sådan en "blivende" tråd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Manakauapo

Så skal du skrive til Henrik om bede om det!

Anmeld

15. maj 2011

Majeha

Manakauapo skriver:

Så skal du skrive til Henrik om bede om det!

tak tak Skriver man bare en privat besked?

Anmeld

15. maj 2011

Manakauapo

Majeha skriver:

tak tak Skriver man bare en privat besked?

Det er lige det man gør

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

Det med forkortelser er der en som er i gang med... Hvor langt hun er kommet med det, ved jeg ikke... 

Anmeld

15. maj 2011

Majeha

MoarJ skriver:

Det med forkortelser er der en som er i gang med... Hvor langt hun er kommet med det, ved jeg ikke... 

ok, anede jeg ikke. Har i hvert fald ikke set den. Men venter et par dage, og dukker der ikke en op, starter jeg en

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

Majeha skriver:

ok, anede jeg ikke. Har i hvert fald ikke set den. Men venter et par dage, og dukker der ikke en op, starter jeg en

Snak lige med Henrik, for der er ikke grund til at lave 2 lister...

Anmeld

15. maj 2011

Majeha

MoarJ skriver:

Snak lige med Henrik, for der er ikke grund til at lave 2 lister...

Tak, finder ud af det

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

god idé til de nye... men send da Henrik en pb måske hende den anden og dig kunne samarbejde om den liste... så er der da dobbelt op for at i har alle med...

Glæder mig til at se listen

Anmeld

15. maj 2011

Majeha

twinboys skriver:

god idé til de nye... men send da Henrik en pb måske hende den anden og dig kunne samarbejde om den liste... så er der da dobbelt op for at i har alle med...

Glæder mig til at se listen

Prøver at høre ham i morgen. Skal i seng nu. (den er endnu en gang blevet alt for sent) Og så var det en liste ala termins- og testliste, hvor alle har mulighed for at udvide listen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.