så blev jeg tegnet lidt på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

hvor er den bare flot Jeg vil osse have en tusch, men jeg tør ikke Måske jeg får mod en dag? hehe...

tak puha min mor kom først for, skal da ikke være blank for at indrømme at jeg var ved at få kolde fødder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

Har netop lige været nede efter noget panthol salve og når jeg er inde døre er det af med bukserne og på med et par shorts

Panthenol? Hvis det er panthenol, så er det også det jeg bruger, når det er. Men jeg vil foreslå dig at sove i gammelt sengetøj - jeg har ødelagt min dyne med det. Det er såååå fedtet  at det bare ryger lige af - min dyne er helt sort i sådan et 10x10 område, på min dyne, af blæk 

Åh, lyder lækkert. Du er også heldig med vejret - så håber jeg (udelukkende for din skyld) at solen ikke bliver skarp de næste par uger

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Panthenol? Hvis det er panthenol, så er det også det jeg bruger, når det er. Men jeg vil foreslå dig at sove i gammelt sengetøj - jeg har ødelagt min dyne med det. Det er såååå fedtet  at det bare ryger lige af - min dyne er helt sort i sådan et 10x10 område, på min dyne, af blæk 

Åh, lyder lækkert. Du er også heldig med vejret - så håber jeg (udelukkende for din skyld) at solen ikke bliver skarp de næste par uger

haha hov.. ja det er det jeg har langt mig inde i et gammelt dynebetræk (ligesom en sovepose)
jo tak, håber også på lidt nedren vejr

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth1985

Jennifer skriver:

så fik jeg lavet min tatovering, puha det gjorde godt nok ondt..
vil lige dele et billede med jer
fortsat god aften.

Hvor er den fin

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

haha hov.. ja det er det jeg har langt mig inde i et gammelt dynebetræk (ligesom en sovepose)
jo tak, håber også på lidt nedren vejr

okay Jaja, det var jo bare en trykfejl, ligemeget.

Men godt, at du er forberedt. Jeg er ret ked af det med min dyne, for det går bare ikke af! Heldigvis var det ikke mit betræk, men dynen det gik ud over. En god idé er at skylle den inden du går i seng, og så putte cremem på. Så falder det overskydende sår/snavs fra dagen af, og så mindsker du jo risikoen for at det smitter af.

Anmeld

16. maj 2011

.....

Hold op hvor er den bare hammer flot

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

okay Jaja, det var jo bare en trykfejl, ligemeget.

Men godt, at du er forberedt. Jeg er ret ked af det med min dyne, for det går bare ikke af! Heldigvis var det ikke mit betræk, men dynen det gik ud over. En god idé er at skylle den inden du går i seng, og så putte cremem på. Så falder det overskydende sår/snavs fra dagen af, og så mindsker du jo risikoen for at det smitter af.

super, mange tak for dine råd.. jeg tænkte at skylle den morgen og aften.. i hvert fald så længe den er helt ny
kan godt forstå at du er ked af det med din dyne, det er også bare super ærgeligt. :/

Anmeld

16. maj 2011

Hellemarie

Hvor er den bare super flot.

Jeg fik selv lavet en lille en sidste år da min søn var omkring 5 måneder til minde om da han lå i min mave og som et symbol på at vi altid hører sammen. (Jeg har lavet plads til en mere i maven. Får vi flere må jeg i gang med at tegne en stork)!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

super, mange tak for dine råd.. jeg tænkte at skylle den morgen og aften.. i hvert fald så længe den er helt ny
kan godt forstå at du er ked af det med din dyne, det er også bare super ærgeligt. :/

Ork, det var så lidt Det lyder fornuftigt. Bare IKKE i varmt vand. Ups, glemte jeg at skrive, at du skal undgå de varme bade? Jeg kan faktisk ikke huske hvad problematikken ved det er, men har læst, at men skal undgå det varme vand. Der er jo også flere bakterier i det varme vand. Jeg hadede de kolde bade da jeg fik min, jeg bader normalt i 40 grader varmt vand 

Jaa, så ærgeligt.

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Ork, det var så lidt Det lyder fornuftigt. Bare IKKE i varmt vand. Ups, glemte jeg at skrive, at du skal undgå de varme bade? Jeg kan faktisk ikke huske hvad problematikken ved det er, men har læst, at men skal undgå det varme vand. Der er jo også flere bakterier i det varme vand. Jeg hadede de kolde bade da jeg fik min, jeg bader normalt i 40 grader varmt vand 

Jaa, så ærgeligt.

tror det er ca 35 grader..
super det vil jeg huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.