så blev jeg tegnet lidt på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Chamomile

Den er rigtig flot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

anjada

WOW hvor er den flot 

Jeg skal også snart afsted og ha' lavet min 3. tattoo, som selvfølgelig skal være min lille datter's navn

Anmeld

16. maj 2011

LotteGabriella

Elsker simpelthen tatoveringer, men har fire - så NU må jeg stoppe.. Hvis jeg var en mand ville jeg have OVER det hele.. hehe

LOL det kender jeg godt, har også 4 Har dog lovet mig selv, at hvis vi får et barn til, skal hans/hendes initialer også på kroppen

Til TS, WOOOOOOW den er rigtig flot

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Wauw, den er fin - kan godt forstå at du er glad for den!
når du skal have tegnet den op, så overvej nogle skygger i blomsterne. Omridset kan se lidt "hårdt" ud, i forhold til at blomsten ikke har nogle mørkere skygger - så bliver den lidt mere naturtro! Det er ikke en kritik, overhovedet (den er så fin) bare et forslag!  

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Wauw, den er fin - kan godt forstå at du er glad for den!
når du skal have tegnet den op, så overvej nogle skygger i blomsterne. Omridset kan se lidt "hårdt" ud, i forhold til at blomsten ikke har nogle mørkere skygger - så bliver den lidt mere naturtro! Det er ikke en kritik, overhovedet (den er så fin) bare et forslag!  

Ja det snakkede vi også om, han ville ikke påføre mig mere smerte igår, så skulle tænke over om det var det jeg ville have når den skal opfarves.. men gud hvor er den øm idag

Anmeld

16. maj 2011

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

så fik jeg lavet min tatovering, puha det gjorde godt nok ondt..
vil lige dele et billede med jer
fortsat god aften.

hvor er den bare flot Jeg vil osse have en tusch, men jeg tør ikke Måske jeg får mod en dag? hehe...

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

Ja det snakkede vi også om, han ville ikke påføre mig mere smerte igår, så skulle tænke over om det var det jeg ville have når den skal opfarves.. men gud hvor er den øm idag

Okay
Skyl den med koldt vand, og smør creme på, i tyyyyyyyyyyykke lag - det skulle gerne lindre. Giv den masser af frisk luft.

Anmeld

16. maj 2011

Malonde1985

Den er rigtig flot!!! Min veninde har også lige fået en, som ligner utrolig meget - også rigtig flot

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Okay
Skyl den med koldt vand, og smør creme på, i tyyyyyyyyyyykke lag - det skulle gerne lindre. Giv den masser af frisk luft.

Har netop lige været nede efter noget panthol salve og når jeg er inde døre er det af med bukserne og på med et par shorts

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Malonde1985 skriver:

Den er rigtig flot!!! Min veninde har også lige fået en, som ligner utrolig meget - også rigtig flot

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.