hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvordan går i jeres barn til at sove

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.466 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

silden85

hvordan ligger i jeres barn til at sove om dagen?

jeg har svært ved at få Simon til at sove om dagen, når jeg ligger ham i hans barnevogn,  ligger han bare og skriger, og vil ikke over give sig, selvom han har meget små øjne og klør sine øjne... har i nogen råd, til hvad i gør?

afstemmingen skulle være længer, men jeg kom til at trykke ok og jeg kan desværre ikke tilføje flere svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

*A*

Jeg er nødt til at trille en tur, før de vil sove...

Anmeld

15. maj 2011

2babygirls

Madeleine er 7 mdr og så har stort set altid selv kunnet falde i søvn. Med mindre hun er syg eller overtræt.

Hun kan godt ligge og snakke lidt med bamserne, men så tænder vi ikea-blomsten og så falder hun i søvn efter kort tid

Anmeld

15. maj 2011

Turtles

Vores søn sover til middag i sin seng når han ikke er i vuggestue..
Og for det meste er han lige til at ligge ind, da han er træt efter han har fået frokost.
Men nogle gange ligger han på mit bryst, mens vi høre lidt musik, og så falder han i søvn, og jeg bærre ham ind i hans seng

Ha en dejlig aften

Anmeld

15. maj 2011

Rosa

Vi kørte en semihård indkøring med nu "godnat og sov så!" og nu sover han så snart hovedet rammer puden... Det kunne tage en time før vi gik i gang med at "bestemme" at NU skal der soves og rendte ind og ud og puttede 1000 gange hver aften... Det forplantede sig til dag-lurene, så nu er det sjældent der er problemer med det... 

Anmeld

15. maj 2011

silden85

*A* skriver:

Jeg er nødt til at trille en tur, før de vil sove...

gør du det hver gang de skal sove? hvad så med om aften? vil de så godt sove der?

Anmeld

15. maj 2011

silden85

Rosa skriver:

Vi kørte en semihård indkøring med nu "godnat og sov så!" og nu sover han så snart hovedet rammer puden... Det kunne tage en time før vi gik i gang med at "bestemme" at NU skal der soves og rendte ind og ud og puttede 1000 gange hver aften... Det forplantede sig til dag-lurene, så nu er det sjældent der er problemer med det... 

hvordan har i gjort det??? for hver gang simon skal sove om dagen, så ligger han bare og skriger, og vil slet ikke overgive sig også tager jeg ham selvfølgelig op, og han falder til ro igen, men så når jeg ligger ham i barnevogenen igen, så SKRIGER han igen, også kan jeg ta ham op igen igen, og det han vi nemt bruge ½-1 time på

så jeg vil gerne have nogen gode råd til hvad jeg kan gør

Anmeld

15. maj 2011

Rosa

hvordan har i gjort det??? for hver gang simon skal sove om dagen, så ligger han bare og skriger, og vil slet ikke overgive sig også tager jeg ham selvfølgelig op, og han falder til ro igen, men så når jeg ligger ham i barnevogenen igen, så SKRIGER han igen, også kan jeg ta ham op igen igen, og det han vi nemt bruge ½-1 time på

så jeg vil gerne have nogen gode råd til hvad jeg kan gør

Det kommer altsammen an på hvor motiveret du er - for det er skidehårdt til at starte med. Og man skal KUN begynde på det hvis man er stædig nok til at gennemføre mere eller mindre uden at springe over en gang imellem. Og så er det også vigtigt at barnet er klar. Vi prøvede da Jonte var 8 mdr og der var han simpelthen ikke klar. Efter 2 uger gav vi op. Da vi prøvede igen var han 11 mdr og der gik 3 dage - så sov han bare...

Hvor gammel er han? 

Anmeld

15. maj 2011

silden85

Rosa skriver:

Det kommer altsammen an på hvor motiveret du er - for det er skidehårdt til at starte med. Og man skal KUN begynde på det hvis man er stædig nok til at gennemføre mere eller mindre uden at springe over en gang imellem. Og så er det også vigtigt at barnet er klar. Vi prøvede da Jonte var 8 mdr og der var han simpelthen ikke klar. Efter 2 uger gav vi op. Da vi prøvede igen var han 11 mdr og der gik 3 dage - så sov han bare...

Hvor gammel er han? 

han er 6 mdr

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

silden85 skriver:

hvordan ligger i jeres barn til at sove om dagen?

jeg har svært ved at få Simon til at sove om dagen, når jeg ligger ham i hans barnevogn,  ligger han bare og skriger, og vil ikke over give sig, selvom han har meget små øjne og klør sine øjne... har i nogen råd, til hvad i gør?

afstemmingen skulle være længer, men jeg kom til at trykke ok og jeg kan desværre ikke tilføje flere svar

Lauge har altid sovet som viden blæser, men da han blev 13 mdr tænkte jeg: "Fandeme nej" og tog den hårde tur med Godnat og sov godt, det tog ca en uge med mange tårer og skrål, jeg tuede hver aften Lauge skulle puttes, men efter en uge, når han blev puttet gik der 5 min også snork sov han, det samme om aften.

Da vi fik nr to, tog jeg de li på hårdt da han var godt 3 uger og det var fantastisk, han havde jo ikke prøvet anden, sommetider ska han li ha sutten et par enkelte gange inden han sover, men det tager max. 5 min at putte ham, (selvfølgelig kan der være undtagelser, men det er sjældent), han er nu 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.