Ved godt det ikke er en baby ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
589 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2008

pigebaby19

Heej jeg ve godt det ikke har noget med babyer at gøre, men jeg har købt en halvanden år gammel rottweiler til min kæreste, men vi kan ikk have den, Så jeg ville hører om der er nogen der er intersseret, Det er en ægte hun rottweiler og den er stille og rolig, hun koster 2000 kr, og jeg bor i ribe...

Hilsen nanna..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Pia.

pigebaby19 skriver:

Heej jeg ve godt det ikke har noget med babyer at gøre, men jeg har købt en halvanden år gammel rottweiler til min kæreste, men vi kan ikk have den, Så jeg ville hører om der er nogen der er intersseret, Det er en ægte hun rottweiler og den er stille og rolig, hun koster 2000 kr, og jeg bor i ribe...

Hilsen nanna..

Stakkels jer at skulle skille jer af med hunden, må jeg spørge hvorfor I ikke kan eller må have den mere...

Hvor længe har I haft den (fra hvalp?) måske jeg kan hjælpe med at formidle den videre...

Knus Pia...

Anmeld

15. november 2008

pigebaby19

Heej det er ikke så længe siden tirsdag, men min fars kone ville gerne have den så den bor ved dem nu, også kan vi så besøge den så tit vi vil vi blev enige om at det var for meget med to voksne hunde...

Anmeld

15. november 2008

Mette+Mathias

Har i haft en hund i 5 dage, og så beslutter i jer for at skille jer af med den??? Jamen, hvad tænkte i på da i købte den??? Stakkels hund, den kan da ikke finde ud af hvor den hører til

Anmeld

15. november 2008

Miamaja

Mette+Mathias skriver:

Har i haft en hund i 5 dage, og så beslutter i jer for at skille jer af med den??? Jamen, hvad tænkte i på da i købte den??? Stakkels hund, den kan da ikke finde ud af hvor den hører til

Ja, jeg taenkte det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.