Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har vundet i en konkurrence, og præmien var en ipod nano 8 gb. Men jeg kommer simpelthen ikke til at bruge den, og så vil jeg hellere sælge den.
Den er stadig i emballagen. Den er rød.
Sælges for 950 kr incl porto - Ny pris 1279 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror du skal længere ned i pris, ellers ville folk lige så godt kunne købe den i butikkerne. Min søster er måske interesseret, men ikke til den pris.
Pullemulle skriver: Jeg tror du skal længere ned i pris, ellers ville folk lige så godt kunne købe den i butikkerne. Min søster er måske interesseret, men ikke til den pris.
Jeg er også villig til at gå ned i pris.. Det var bare et forslag Synes som sagt bare, at det er skørt, at have den liggende hvis jeg alligevel ikke kommer til at bruge den.. Hvad vil hun evt give?
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg er også villig til at gå ned i pris.. Det var bare et forslag Synes som sagt bare, at det er skørt, at have den liggende hvis jeg alligevel ikke kommer til at bruge den.. Hvad vil hun evt give?
Nu må jeg lige spørge.. Hvilken slags er det? Der er jo tre eller fire forskellige der hedder nano. Kan du lægge et billede ind af hvilken slags det er?
Pullemulle skriver: Nu må jeg lige spørge.. Hvilken slags er det? Der er jo tre eller fire forskellige der hedder nano. Kan du lægge et billede ind af hvilken slags det er?
Øhm. Aner ikke hvad den hedder.. Jeg kan ikke overfører billeder lige pt. Men jeg kan lige se om jeg ikke kan finde et billed på nettet, ud fra hvad der står på indpakningen
Det er den her http://www.antbuyit.com/da/tv-radio-tilbud/mp3-afspillere-tilbud/apple-mp3-afspillere/apple-ipod-nano-8gb-6-generation-html.html
Det var min bror der sagde hvad den kostede og havde ikke selv tjekket det på nettet, men kan se, at den faktisk er noget dyrer end jeg havde skrevet. :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128