Hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja, det er sjovt som sådan nogle navne pludselig kommer tilfældigt Selvom man "kender" navnene, har man bare ikke haft dem i tankerne

det var faktisk også et tilfælde ved os...havde overhovedet ikke haft det i tankerne og så kom vi ind på en snak om min mors venindes datter som hedder Danilla og lige pludselig, så kom Daniella til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

baby84

Anonym skriver:

Gabriella?

kan ikke så godt  lide det..jeg synes det er lidt for meget..men men hvis det kommer på en sød bette pige er jeg sikker på at det højnes

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

det var faktisk også et tilfælde ved os...havde overhovedet ikke haft det i tankerne og så kom vi ind på en snak om min mors venindes datter som hedder Danilla og lige pludselig, så kom Daniella til mig

Ej, hvor sjovt

Hun er da også en rigtig lille Daniella - hun ser helt igennem skøn ud

Anmeld

15. maj 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ej, hvor sjovt

Hun er da også en rigtig lille Daniella - hun ser helt igennem skøn ud

hihi tusinde takja hun er bare dejlig...lyshåret med brune øjne, hendes far synes overhovedet ikke at det er en go' kombination til hendes teenageår

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

kan ikke så godt  lide det..jeg synes det er lidt for meget..men men hvis det kommer på en sød bette pige er jeg sikker på at det højnes

Hehe Dejligt at høre lidt forskellige meninger, så man har lidt at forholde sig til

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

hihi tusinde takja hun er bare dejlig...lyshåret med brune øjne, hendes far synes overhovedet ikke at det er en go' kombination til hendes teenageår

Haha - nej, hun kommer til at knuse mange drengehjerter

Vi fik og vide til scanning, at det var en langbenet lille model vi ventede os, så kæresten vil ud og have jagttegn nu Haha...

Anmeld

15. maj 2011

asr2009

Jeg syntes det er et rigtig pænt navn, det er meget uddenlandsk, men syntes ikke det gør noget at vi får flere af sådanne navne herhjem

Det er jo også tit meget sjovt at se på hvad navne betyder. f.eks betyder Gabriella "guds stærke person".

Men et meget meget smukt navn

Anmeld

15. maj 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Haha - nej, hun kommer til at knuse mange drengehjerter

Vi fik og vide til scanning, at det var en langbenet lille model vi ventede os, så kæresten vil ud og have jagttegn nu Haha...

ha ha ha, ja det får han med garanti brug for

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

asr2009 skriver:

Jeg syntes det er et rigtig pænt navn, det er meget uddenlandsk, men syntes ikke det gør noget at vi får flere af sådanne navne herhjem

Det er jo også tit meget sjovt at se på hvad navne betyder. f.eks betyder Gabriella "guds stærke person".

Men et meget meget smukt navn

Synes også det er flot, når det har en eller anden form for betydning

Og synes også det er dejligt med et internationalt navn

Uhh, bliver mere og mere vild med det, men synes det er svært

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

ha ha ha, ja det får han med garanti brug for

Ja, det frygter han ihvertfald Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.