Hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.519 visninger
82 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Gabriella?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Gabriella?

Jeg synes det er et super sødt navn, men jeg er bare så typisk jeg får associationer med ALLE navne. Og jeg kommer sådan til at tænke på Gabrielle Solis (selvom det ikke staves på samme måde) fra Desperate Housewives. Sådan en lidt snobbet dulle-agtig type. Hehe Men sådan kan man jo med alle navne. 

Anmeld

15. maj 2011

Christabelle

Elsker det navn

Anmeld

15. maj 2011

Fenja09

Bryder mig ikke om navnet

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Gabriella?

ik så vild med det... syntes det lyder lidt gammeldags i mine øre... men det vigtigste er jo hvad i syntes

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg synes det er et super sødt navn, men jeg er bare så typisk jeg får associationer med ALLE navne. Og jeg kommer sådan til at tænke på Gabrielle Solis (selvom det ikke staves på samme måde) fra Desperate Housewives. Sådan en lidt snobbet dulle-agtig type. Hehe Men sådan kan man jo med alle navne. 

Den havde jeg ikke tænkt på - kun Gabriella fra High School Musical - og det er IKKE derfor jeg kan lidt navnet

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Elsker det navn

Dejligt at høre andre har det sådan - tænker lidt om det er for specielt, hvis du forstår

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Bryder mig ikke om navnet

Også HELT i orden - dejligt at gå lidt forskellige meninger om navnet

Anmeld

15. maj 2011

sarahb

Love it.. Det er flot sødt og specielt og så vigtigt at det kan udtales internationalt. De synes jeg er super vigtigt..

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

ik så vild med det... syntes det lyder lidt gammeldags i mine øre... men det vigtigste er jo hvad i syntes

Det har du helt ret i

Er lidt i tvivl om, om det er for specielt, eller om det er sådan meget normalt Vil gerne navnet også er internationalt, så hun kan bruge det i udlandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.