Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina-Hansen skriver: jaaa den er så men ihvertfald held og lykke med salget
jaaa den er så men ihvertfald held og lykke med salget
Tak s kal du have.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Hvad ville du give da?
Hvad ville du give da?
MissGeoh skriver: Ja den er SÅÅÅ lækker.. Er også ked af jeg købte den i den størrelse.. Den er virkelig bare smuk..!!
Ja den er SÅÅÅ lækker.. Er også ked af jeg købte den i den størrelse..
Den er virkelig bare smuk..!!
Hvorfor bytter du den ikke bare?
Baagøe skriver: Hvorfor bytter du den ikke bare?
Fordi den er købt på nettet privat.
Troede den kunne passe på min langefinger men der var den for lille, og for stor på min ringefinger.. Så det er bare RIGTIG øv..
CamillaSoefelt skriver: Uha ved det ikke? Jeg vender tilbage hvis det er. Har lige været på ferie så har brugt en del på shopping også.
Uha ved det ikke? Jeg vender tilbage hvis det er. Har lige været på ferie så har brugt en del på shopping også.
Det er helt iorden.
MissGeoh skriver: Fordi den er købt på nettet privat. Troede den kunne passe på min langefinger men der var den for lille, og for stor på min ringefinger.. Så det er bare RIGTIG øv..
Hvor træls
Baagøe skriver: Hvor træls
Jaa rigtig meget.. Og tør ikke gå med den, for er bange for jeg taber den hvis jeg tager den på ringefingeren..
SUK!
Vil gerne gå ned til 600!
Kan du ikke gå til guldsmeden og få den lavet mindre. Synes at have husket at min veninde en gang fik det gjort. Det kostede vist kun 150 kr
tinasmor skriver: Kan du ikke gå til guldsmeden og få den lavet mindre. Synes at have husket at min veninde en gang fik det gjort. Det kostede vist kun 150 kr
Jo det kunne jeg godt.. Men nu ser jeg om der er nogen herinde der vil købe, ellers så går jeg til guldsmeden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128