Tøj til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
450 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2008

jonna

jeg har en del baby tøj til salg, det er str. 0 - 1½ år ingen huller ingen mangler, kommer fra røgfrie hjem. jeg har opkøbt en hel forretning med meget lidt brugt babytøj. kan lave startpakker til en billig pris.... skriv hvad du ønsker og jeg finder delene sender gerne foto til din mail.
det er mest pige tøj og meget flot , alt mærkevare som pipi name it osv.
min mail er
prosit-jonna@webspeed.dk send en mail og jeg sender billeder.. skriv babytøj i menu linien så jeg ikke sletter den som spam.
m.v.h. Jonna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Mathilde

Hej Jonna
Så var der gevinst her:-) Nu er jeg gravid og har termin til juli.
Jeg er stadig interesseret i en startpakke.
Men hvad med ventetøj? Sælger du også det?
Mvh Mathilde

Anmeld

12. november 2008

jonna

hejsa
rigtig hjertelig tillykke med gevinsten da......... det glæder mig for jer........
desværrer kan jeg ik hjælpe med ventetøj, men vil da se om der er noget på lager ude i den hvide verden. hvad str er du ? og hvad var ok hvis jeg kunne finde noget ?
du siger bare til hvad du vil ha i din startpakke og hvad du vil ofre . knuz og tanker jonna

Anmeld

12. november 2008

Heidimed lea

hejsa mathilde. tillykke med graviditeten

jeg har en stor sæk med fint vente tøj. bukser trøjer og mange nedredele og skjorter. har det interesse
Heidi

Anmeld

12. november 2008

Heidimed lea

ps. jeg er også fra nordjylland

Anmeld

12. november 2008

Mathilde

jonna skriver:

hejsa
rigtig hjertelig tillykke med gevinsten da......... det glæder mig for jer........
desværrer kan jeg ik hjælpe med ventetøj, men vil da se om der er noget på lager ude i den hvide verden. hvad str er du ? og hvad var ok hvis jeg kunne finde noget ?
du siger bare til hvad du vil ha i din startpakke og hvad du vil ofre . knuz og tanker jonna

Tak skal du have

Jeg er blevet tilbudt at købe noget ventetøj af et par piger herinde, så nu ser jeg om der er noget jeg kan bruge.
Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gerne vente med at købe startpakken til januar...
Det bliver jo et sommerbarn så nogle body´er med korte ærmer og andet sommertøj/dragter ville være skønt!

Kram fra Mathilde

Anmeld

12. november 2008

Mathilde

Heidimed lea skriver:

hejsa mathilde. tillykke med graviditeten

jeg har en stor sæk med fint vente tøj. bukser trøjer og mange nedredele og skjorter. har det interesse
Heidi

Hej Heidi

Tak skal du have

Ja det kunne helt sikkert have interesse. Jeg venter et sommerbarn så nederdele og andet sommertøj vil helt sikkert blive aktuelt.
Hvor i nordjylland bor du? Og hvilke størrelser har du?

Kram fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.