Pigetøj str. 50-74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
406 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

tb

Har en masse pigetøj til salg. I kan se annoncen på nedenstående link, men vedhæfter lige lidt flere billeder

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/pigetoj/0-5-aar/blandet/annonce/11170126

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

kiwilouise

tb skriver:

Har en masse pigetøj til salg. I kan se annoncen på nedenstående link, men vedhæfter lige lidt flere billeder

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/pigetoj/0-5-aar/blandet/annonce/11170126

det var godt nok dyrt  har jeg desværre ikke råd til

Anmeld

15. maj 2011

tb

kiwilouise skriver:

det var godt nok dyrt  har jeg desværre ikke råd til

Dyrt?? Det er under 5 kr. per del/sæt.. Noget af det er brugt meget få gange og noget kun én.. Synes bestemt ikke det er dyrt, da du har tøj til næsten det første år.. Vi har været utroligt glade for det..

Anmeld

19. maj 2011

Kofoed.

Nu er jeg måske strid, men hvor mange strømpebusker og busker med fødder har du fra str 50 til 70? Hvad bliver det evt ink proto? - kommer self an på, om du bor et sted jeg i ny og næ besøger

Anmeld

22. maj 2011

tb

Kofoed33 skriver:

Nu er jeg måske strid, men hvor mange strømpebusker og busker med fødder har du fra str 50 til 70? Hvad bliver det evt ink proto? - kommer self an på, om du bor et sted jeg i ny og næ besøger

undskyld det sene svar  har haft meget om ørerne..

der er ca 20 sparkedragter og ca. 21 strømpebukser i blandede størrelser.. og masser af natdragter.. udover det er der sindssygt meget tøj.. der er 3 store flyttekasser fyldt op..

Anmeld

22. maj 2011

tb

Kofoed33 skriver:

glemte at svare på det med porto.. tror ikke rigtig det kan betale sig, da det jo bliver lidt dyrt at sende så meget

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

tb skriver:

undskyld det sene svar  har haft meget om ørerne..

der er ca 20 sparkedragter og ca. 21 strømpebukser i blandede størrelser.. og masser af natdragter.. udover det er der sindssygt meget tøj.. der er 3 store flyttekasser fyldt op..

jeg har nok sparkedragter og nattøj Men jeg gider ikke strømper til babyer, så jeg har købt bukser med fødder hos H&M, så hvis du nu havde nogle af dem.

Kan se du er fra nordjylland, hvor nærmere? Svigermor bor i Løkken, der skal vi på forlænget weekend i næste måned, så kunne man lige smutte forbi, hvis det nu var

Men har du en cirka pris på strømpebuskerne?

Anmeld

23. maj 2011

tb

Kofoed33 skriver:

jeg har nok sparkedragter og nattøj Men jeg gider ikke strømper til babyer, så jeg har købt bukser med fødder hos H&M, så hvis du nu havde nogle af dem.

Kan se du er fra nordjylland, hvor nærmere? Svigermor bor i Løkken, der skal vi på forlænget weekend i næste måned, så kunne man lige smutte forbi, hvis det nu var

Men har du en cirka pris på strømpebuskerne?

som skrevet i annoncen, vil jeg helst kun sælge det hele på én gang eller én tøjstørrelsen af gangen, da der er så meget. det hele er pakket ned efter størrelse.

hilsen Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.