Efterlysning - kig her -vigtigt - ikke en joke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

slettet_7530

Carina:-) skriver:

Det var da en fordom der vil noget...

Det har ikke en skid med biologi at gøre hvordan man behandler børn.

Så var der jo heller ikke nogen der kunne adopteremhvis man ikke kan elske nogen man ikke er bio til?

Det var det første der farede igennem hovdet på mig da jeg læste det, prøv dog og lad være med at være så analysernede konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maise

Albertesmor skriver:

Jeg tænker om det måske kan være en stedfar  for en biofar vilel da aldrig behnadle sine egne børn på den måde øv.

Jo det er der desværre og bio foældre der gør. Så sådan kan man ikke generalisere.

Anmeld

15. maj 2011

Sabina92

Kan det ikke være fuldstændig ligemeget om det er en bio eller stedfar bare det bliver stoppet!

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Jo det er der desværre og bio foældre der gør. Så sådan kan man ikke generalisere.

Jeg er ofte typen der taler før jeg tænker og det var tilfældet her, mine tanker umiddelbart var HOLD DA KÆFT det kan ingen forældre finde på så det kan ikke være en bio  men selvfølgelig kan de det, sjældent læser jeg aviser og endnu sjældnere ser jeg nyheder men de grusomme ting der har printet sig fast i mig er alle fra USA, og her har alle historierne handlet om at moderen havde fået en ny kæreste, og det var selvfølgelig det mine tanker umiddelbart pejlede sig ind på, men uanset hvad det er så håber jeg da faderen får n grim smag i munden når han kan se via mr google at han er efterlyst af en kvindeflok fra diverse babyfora

Anmeld

15. maj 2011

Maise

Albertesmor skriver:

Jeg er ofte typen der taler før jeg tænker og det var tilfældet her, mine tanker umiddelbart var HOLD DA KÆFT det kan ingen forældre finde på så det kan ikke være en bio  men selvfølgelig kan de det, sjældent læser jeg aviser og endnu sjældnere ser jeg nyheder men de grusomme ting der har printet sig fast i mig er alle fra USA, og her har alle historierne handlet om at moderen havde fået en ny kæreste, og det var selvfølgelig det mine tanker umiddelbart pejlede sig ind på, men uanset hvad det er så håber jeg da faderen får n grim smag i munden når han kan se via mr google at han er efterlyst af en kvindeflok fra diverse babyfora

ja det er jo fordi det ligger så langt fra ens egen verden som bio forældre at man tænker sådan, kan godt følge dig.

JA der er desværre så mange børn der ikke har det godt i hele verden. det er frygteligt.

Anmeld

15. maj 2011

Carina:-)

Albertesmor skriver:

Det var det første der farede igennem hovdet på mig da jeg læste det, prøv dog og lad være med at være så analysernede konstant.

Det kan da godt være du synes jeg analysere,men jeg synes stadig det er fordomsfuldt at gå udfra det absolut må være en stedfar.

Anmeld

15. maj 2011

Carina:-)

Maise skriver:

åhh nej dog. kan i ikke ringe til politiet igen og høre om de har gjort noget ved det ??

Tror næppe de gør noget...

Jeg meldte i går at en baby sad skrigende i en bil -Ringede til politiet efter 35 min hvor jeg havde fået centret til at kalde bilnr op i højtalerne-Men ingen mor kom.

Centervagten og jeg blev så enige om at ringe efter politiet.Som først kom da moderen dukkede op efter 50 min!!

Hun fik da lov til at køre med barnet,efter de havde sagt at det måtte hun sandelig love hun ikke gjorde igen

Der skal meget til før politiet griber direkte ind.

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Det kan da godt være du synes jeg analysere,men jeg synes stadig det er fordomsfuldt at gå udfra det absolut må være en stedfar.

Prøv at læse 2 indlæg længere oppe og lad så riven blive i skuret

Anmeld

15. maj 2011

Sasja77

Op!

Anmeld

15. maj 2011

sandorff

Carina:-) skriver:

Tror næppe de gør noget...

Jeg meldte i går at en baby sad skrigende i en bil -Ringede til politiet efter 35 min hvor jeg havde fået centret til at kalde bilnr op i højtalerne-Men ingen mor kom.

Centervagten og jeg blev så enige om at ringe efter politiet.Som først kom da moderen dukkede op efter 50 min!!

Hun fik da lov til at køre med barnet,efter de havde sagt at det måtte hun sandelig love hun ikke gjorde igen

Der skal meget til før politiet griber direkte ind.

HVAD SKER DER FOR FOLK????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.