Efterlysning - kig her -vigtigt - ikke en joke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

LotteGabriella

Jeg tænker om det måske kan være en stedfar  for en biofar vilel da aldrig behnadle sine egne børn på den måde øv.

Desværre jo, de biologiske kan være MEGET værre!

Jeg tror bestemt ikke at en stedfar ville være sådan, fordi at han er STEDfar, hvis du forstår!!!!

Til TS, føj for en episode de har været vidne til Det er rigtig fedt, at din fader satte ham på plads

Jeg håber virkelig at jeres "jagt" giver pote

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

<3

Sikke en forfærdelig oplevelse! Godt gået af din far både at konfrontere ham og melde ham til politiet!

Jeg har tilladt mig at skrive en note på FB som jeg håber vil gå viral.

Her er den hvis andre vil efterlyse manden på den måde også :

Ukendt mand var igår, fredag d.13/5-2011, på McDonalds i Frederikssund med et par (tvillinge)piger på ca. 4 år klædt i ens tøj og lignede meget hinanden, ca. kl.18. Manden kørte en firmabil fra et firma i Snekkersten. Manden til disse to MEGET SØDE OG ARTIGE piger var yderst UBEHAGELIG over for børnene. Der blev RÅBT og SKÆLDT UD uden grund, pigerne blev TAGET HÅRDT fat i og SLÅET. Manden er blevet meldt til politiet men hvis nogen genkender beskrivelsen håber jeg at I også vil melde manden så vi kan være sikre på at dette misbrug kan stoppe! På forhånd tak!

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

15. maj 2011

Caroline86

opper den lige! og smider den på fb...

Anmeld

15. maj 2011

Phoenix

Stakkels piger. Godt I reagerer på situationen der fandt sted

Anmeld

15. maj 2011

Fru.Mäes <3

Smider den osse lige på facebook SKRÆKKELIGT altså!!!

Anmeld

15. maj 2011

MaybeBaby

Frygteligt!!! :-O opper den lige

Anmeld

15. maj 2011

bagger26

Ved ikke om man kan det. Men nu hvor i har nummerpladen, kan man så ikke ringe til den pågældende kommune og fortælle om oplevelsen, give den nummerpladen, og så må de vel kunne få nogle oplysninger på manden gennem politiet...

Syntes det er så forfærdelig synd for sådan nogle stakkels små piger..

Anmeld

15. maj 2011

Carina:-)

Albertesmor skriver:

Jeg tænker om det måske kan være en stedfar  for en biofar vilel da aldrig behnadle sine egne børn på den måde øv.

Det var da en fordom der vil noget...

Det har ikke en skid med biologi at gøre hvordan man behandler børn.

Så var der jo heller ikke nogen der kunne adopteremhvis man ikke kan elske nogen man ikke er bio til?

Anmeld

15. maj 2011

Maise

åhh nej dog. kan i ikke ringe til politiet igen og høre om de har gjort noget ved det ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.