Ondt i ar i forbindelse med sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Camilla

Hejsa.
Jeg fødte en dejlig dreng d. 22. Februar hvor det endte i akut kejsersnit.
Når min partner og jeg har sex gør det ondt i venstre side af mit kejsersnitsar. Nogen der har erfaringer med at det er normalt, eller er det en god ide at kontakte en læge?
Har født ved kejsersnit 1 gang før, men har aldrig oplevet dette og bliver selvfølgelig lidt bekymret.
Håber der er nogle der vil svare
Hilsner fra camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Camilla skriver:

Hejsa.
Jeg fødte en dejlig dreng d. 22. Februar hvor det endte i akut kejsersnit.
Når min partner og jeg har sex gør det ondt i venstre side af mit kejsersnitsar. Nogen der har erfaringer med at det er normalt, eller er det en god ide at kontakte en læge?
Har født ved kejsersnit 1 gang før, men har aldrig oplevet dette og bliver selvfølgelig lidt bekymret.
Håber der er nogle der vil svare
Hilsner fra camilla

Jeg har fået akut kejsersnit og to drenge kom til verden... men aldrig har jeg haft ondt i det og slet ikke ved sex... synes du skal nævne det til lægen og få det tjekket...

Godnat herfra dynen kalder

Anmeld

15. maj 2011

Nadia&Daniel

twinboys skriver:

Jeg har fået akut kejsersnit og to drenge kom til verden... men aldrig har jeg haft ondt i det og slet ikke ved sex... synes du skal nævne det til lægen og få det tjekket...

til begge dele - har heller ikke selv problemer..

Anmeld

15. maj 2011

Camilla

twinboys skriver:

Det vil jeg gøre. Tak for svaret

Anmeld

15. maj 2011

Camilla

Nadia&Daniel skriver:

til begge dele - har heller ikke selv problemer..

Det er rart liiige at høre om andres erfaringer. Tuusind tak

Anmeld

15. maj 2011

Skouboe

Er det i huden det gør ondt, eller inde i maven?

Anmeld

15. maj 2011

Camilla

Skouboe skriver:

Er det i huden det gør ondt, eller inde i maven?

Det er inde under arret...

Anmeld

15. maj 2011

Skouboe

Camilla skriver:

Det er inde under arret...

Jeg havde store problemer med nerver der var blevet skåret over i forbindelse med mit seneste KS - hvis det er det, der er tilfældet her tager det typisk omkring 6 måneder før det går væk, men jeg ville nok tage en snak med min læge hvis jeg var dig, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

15. maj 2011

Kløver

kan ikke lige genkende ved dte du nævner men får ofte smerter ved en forkert bevægelse og er mere udpræget i den ene side, forklaringen kan sgatens ligge i at du kommer til at lave forkert bevægelse. Muskler har jo været skåret over. Men er du bekymret kan du jo altid tjekke med lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

15. maj 2011

Camilla

Skouboe skriver:

Jeg havde store problemer med nerver der var blevet skåret over i forbindelse med mit seneste KS - hvis det er det, der er tilfældet her tager det typisk omkring 6 måneder før det går væk, men jeg ville nok tage en snak med min læge hvis jeg var dig, bare for en sikkerheds skyld.

Det vil jeg gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.