Bliver det nogen sinde min tur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

JulieAlex89

Jeg er nu ved at miste håbet om nogen sinde og blive gravid min kæreste og jeg har nu prøvede i 18 månender og der sker bare ikke noget.... Er der nogen af jer, der lige som mig har svært ved at holde modet oppe?Synes det er såå svært at blive ved med at sige til mig self, at self bliver det også mig tur engang.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

SaraLM

Selvfølgelig bliver det også jeres tur

Er I i behandling eller har I "kun" prøvet den naturlige vej alle disse måneder?

forat den snart er der!

Anmeld

15. maj 2011

Bambii

JulieAlex89 skriver:

Jeg er nu ved at miste håbet om nogen sinde og blive gravid min kæreste og jeg har nu prøvede i 18 månender og der sker bare ikke noget.... Er der nogen af jer, der lige som mig har svært ved at holde modet oppe?Synes det er såå svært at blive ved med at sige til mig self, at self bliver det også mig tur engang.....

Det er ikke kun dig der har det sådan.. Vi har prøvet i snart 2 år, godt nok uden behandling, men alligevel det er vildt hårdt..

Jeg er begyndt at miste håbet om engang at blive mor.. Jev vil sige at jeg vil inderligt gerne have en baby, men jeg vil ikke i behandling for det, for det vil jeg ikke kunne klare på nuværende tidspunkt, mest fordi at når jeg så får lagt op, og det så ikke sætter sig fast, det ville jeg slet ikke kunne klare..

Så nu tror jeg bare snart at jeg opgiver håbet og så må jeg finde andre ting der kan udfylde mit liv..

Anmeld

15. maj 2011

lisesp83

Hej piger.

I er nød til at blive ved med at tro på det

Hos os tog det lidt over 2 år. Tro mig, jeg ved hvordan i har det. Men det skal nok lykkes for jer. Det er jeg sikker på.

Jeg tænkte for meget på det, så her hjalp det, at slippe baby.dk (sorry Henrik ) et stykke tid, og bare nyde tiden med kæresten. Og bum, 2 mdr efter var jeg gravid.  

Jeg hepper på jer piger  

Anmeld

15. maj 2011

sa82

JulieAlex89 skriver:

du er ikke alene om den tanke. her har vi prøvet i 15 mdr. har været i udredning, og vi fejler intet begge to.. dog har jeg valgt at få lavet en ultralydsscanning af mit underliv, for at få ro i mit sind om at den heller ikke viser at der er noget galt. for jeg går og overbeviser mig selv om at der er et eller andet galt, siden der intet sker.. den har jeg så ikke fået fortaget endnu, da mit arbejde fylder meget lige pt...

men jeg er osse total frustreret hver gang jeg får min mens måned efter måned, og begynder og lægge mærke til at der er så mange gravide kvinder jeg ser til hverdag, og tænker hvornår det blir min tur... øv...

men prøver og holde modet oppe selvom det til tider er svært. og siger til mig selv, at det nok skal ske.. og har hørt fra mange, at man skal prøve og lægge fokus på baby væk, og vupti så skulle der lige pludselig være gevinst...

men  for jeg alle.. og ønsker at i snart må få de to magiske streger...

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Man kan blive undersøgt hos lægen når man har forsøgt i mindst 12 måneder, mange mænd har dårlig sæd kvalitet så man får tilbudt en gyn. undersøgelse og en sæd prøve vidst .. 

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

JulieAlex89 skriver:

for at der snart kommer en lille spire

Anmeld

15. maj 2011

JulieAlex89

Hejsa piger.... Mange tak for jeres varme ord, Både min kæreste og jeg er blevet undersøgt, og vi fejler entet, hvilede gør det hele meget mere frustrerende, for nårh alt er normalt hvorfår sker der så ikke noget... ? Men det rat og vide at man ikke er den enerets som har maget svært ved at blive gravid, for ja nårh man så inderligt gerne vil være gravid, kan man ikke få øje på andet ind gravide kvninder!

Anmeld

15. maj 2011

baby012

JulieAlex89 skriver:

Det skal nok blive jeres tur 

Mine forældre prøvede i 7 år, uden at der skete noget overhovdet. men sååå.. så opgav de, tog på deres anden bryllupsrejse, tænkte ikke på at skulle lave børn, nød bare hinanden, og hyggede sammen for første gang i 7 år uden nogen form for forventninger.. 4 uger senere stod min mor med en posetiv test i hånden.. 9 mdr. senere kom der en bette bebs.. så lad vær med at fokuser på det, fokuser på hinanden istedet, så kommer det lille kærlighedsbarn til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.