JulieAlex89 skriver:
Jeg er nu ved at miste håbet om nogen sinde og blive gravid
min kæreste og jeg har nu prøvede i 18 månender og der sker bare ikke noget.... Er der nogen af jer, der lige som mig har svært ved at holde modet oppe?Synes det er såå svært at blive ved med at sige til mig self, at self bliver det også mig tur engang.....
du er ikke alene om den tanke. her har vi prøvet i 15 mdr. har været i udredning, og vi fejler intet begge to.. dog har jeg valgt at få lavet en ultralydsscanning af mit underliv, for at få ro i mit sind om at den heller ikke viser at der er noget galt. for jeg går og overbeviser mig selv om at der er et eller andet galt, siden der intet sker.. den har jeg så ikke fået fortaget endnu, da mit arbejde fylder meget lige pt...
men jeg er osse total frustreret hver gang jeg får min mens måned efter måned, og begynder og lægge mærke til at der er så mange gravide kvinder jeg ser til hverdag, og tænker hvornår det blir min tur... øv...
men prøver og holde modet oppe selvom det til tider er svært. og siger til mig selv, at det nok skal ske.. og har hørt fra mange, at man skal prøve og lægge fokus på baby væk, og vupti så skulle der lige pludselig være gevinst...
men
for jeg alle.. og ønsker at i snart må få de to magiske streger...
Anmeld