21+6 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hvor er den blevet flot!! 

Takke takke. Den er også ved at være STOR. Når man tænker hvor store patterne er, så er mavsen kæmpe... Målte den i sidste uge til 120 hvor den var størst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Takke takke. Den er også ved at være STOR. Når man tænker hvor store patterne er, så er mavsen kæmpe... Målte den i sidste uge til 120 hvor den var størst

Hehe Min har også sneget sig op over de 100 cm. Det er derfor jeg BARE Ikke forstår, når pigerne herinde med kæmpe højgravide maver siger den måler fx. 110 cm. Jamen.. Min er jo over 100 nu?! haha. So I feel you! 

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hehe Min har også sneget sig op over de 100 cm. Det er derfor jeg BARE Ikke forstår, når pigerne herinde med kæmpe højgravide maver siger den måler fx. 110 cm. Jamen.. Min er jo over 100 nu?! haha. So I feel you! 

Men men, jeg lå inden graviditeten allerede omkring de 100 Men mig og kæresten siger også, at det ligner jeg er omkring 36. uge istedet for kun 23.

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Men men, jeg lå inden graviditeten allerede omkring de 100 Men mig og kæresten siger også, at det ligner jeg er omkring 36. uge istedet for kun 23.

Men alligevel. Jeg synes de fleste maver op mod uge 40 er enoooorme! Og "så slem" er din altså ikke endnu, eller hvad man siger. SYnes din mave er flot og passende! 

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Men alligevel. Jeg synes de fleste maver op mod uge 40 er enoooorme! Og "så slem" er din altså ikke endnu, eller hvad man siger. SYnes din mave er flot og passende! 

Ja, synes heller ikke det ligner, at jeg popper dem ud lige om lidt, men at vi er meget tæt på og ikke 3 måneder fra..

Du er nok den eneste der synes den er passende. Alle siger, at den er lidt for stor til en, men for lille til to... Jamen jamen.

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Ja, synes heller ikke det ligner, at jeg popper dem ud lige om lidt, men at vi er meget tæt på og ikke 3 måneder fra..

Du er nok den eneste der synes den er passende. Alle siger, at den er lidt for stor til en, men for lille til to... Jamen jamen.

Ej f*ck dem! Folk er fandme umulige at gøre tilfredse. Jeg synes din mavse er HELT perfekt, som i r*ven med alle dem der skal have en latterlig holdning! 

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Ej f*ck dem! Folk er fandme umulige at gøre tilfredse. Jeg synes din mavse er HELT perfekt, som i r*ven med alle dem der skal have en latterlig holdning! 

Ja, tager min heller ikke af det, synes bare det er sjovt, at folk kan have sådanne holdninger..

Nårh du er så sød

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Da jeg skal meget tidligt afsted i morgen synes jeg lige, at jeg vil ordne mavebilleder i dag i stedet.

Nu kom jeg endelig på vægten igen og øv den har taget endnu et stort hop, men sådan er det nu engang. Så sammenlagt hedder det nu +7,1 kg, så har snart taget halvdel af det på, som læge/jordmoder ønsker jeg sammenlagt skal tage på, ups..

Så er jeg siden sidst gået ind i 6. måned, wee kommer tættere og tættere på enden.

Vi har fået alt vores babytøj hjem, so vi havde sendt til vask hos svingermor ihh tre poser på størrelse med sorte sække (Det er KUN neutral tøj i str 50 til 68..).

Tror B har vendt sig, men det finder vi ud af d. 26.

Men det er vist det for denne gang, ses om en uge

Sikke en fin fin bobbel! Tror besemt at du kun bliver mere og mere lækker! Grrr.... blev der sagt! Sikke en skøn mave!

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Hørt hørt!!!

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Sikke en fin fin bobbel! Tror besemt at du kun bliver mere og mere lækker! Grrr.... blev der sagt! Sikke en skøn mave!

Tak for de søde ord Ja prinsens mor og prinsessernes mor kan bare det der, jo længere vi kommer, jo hotter bliver vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.