21+6 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.961 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Kofoed.

Da jeg skal meget tidligt afsted i morgen synes jeg lige, at jeg vil ordne mavebilleder i dag i stedet.

Nu kom jeg endelig på vægten igen og øv den har taget endnu et stort hop, men sådan er det nu engang. Så sammenlagt hedder det nu +7,1 kg, så har snart taget halvdel af det på, som læge/jordmoder ønsker jeg sammenlagt skal tage på, ups..

Så er jeg siden sidst gået ind i 6. måned, wee kommer tættere og tættere på enden.

Vi har fået alt vores babytøj hjem, so vi havde sendt til vask hos svingermor ihh tre poser på størrelse med sorte sække (Det er KUN neutral tøj i str 50 til 68..).

Tror B har vendt sig, men det finder vi ud af d. 26.

Men det er vist det for denne gang, ses om en uge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Sofia

Fin mave

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Sofia skriver:

Fin mave

Tak

Anmeld

14. maj 2011

twinny

du har bare så sådan en smuk mave...  bliver spændende om tøsen har vendt sig.... tiden går så hurtigt...

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

du har bare så sådan en smuk mave...  bliver spændende om tøsen har vendt sig.... tiden går så hurtigt...

Tak. Ja maven er lækker, synd ansigtet ikke helt kan følge med for tiden (træthed og udslæt).

Ja, men det er jo hende der lå rigtigt sidst, så har hun vendt sig, så ligger de begge med numse ned af og det betyder sædefødelsen og det fraråder man jo førstegangsfødende...

Ja den gør, synes næsten lige, at du skrev om din NF scanning, det er helt vildt, men synes nu stadig, at der er lang tid til august/september.

Anmeld

14. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Tak. Ja maven er lækker, synd ansigtet ikke helt kan følge med for tiden (træthed og udslæt).

Ja, men det er jo hende der lå rigtigt sidst, så har hun vendt sig, så ligger de begge med numse ned af og det betyder sædefødelsen og det fraråder man jo førstegangsfødende...

Ja den gør, synes næsten lige, at du skrev om din NF scanning, det er helt vildt, men synes nu stadig, at der er lang tid til august/september.

Hvor irriterende... jeg ska også se på mandag om de har vendt sig eller om de stadigvæk begge to ligger på tværs...

Jaah, det går nemlig hurtigt.. Men ikk hurtigt nok....

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hvor irriterende... jeg ska også se på mandag om de har vendt sig eller om de stadigvæk begge to ligger på tværs...

Jaah, det går nemlig hurtigt.. Men ikk hurtigt nok....

Mon ikke de snart de ligger mere lodret, mine var ved kønscanningen også på tværs (15+1), men til MD lå de i stedet på skrå (19+5), så det kommer bare lige pludselig, tror jeg i hvert fald Håber for dig, at A ligger med hovedet ned.

Sjovt som man aldrig er tilfreds hehe.

Anmeld

14. maj 2011

Najsen86

smuk mavse

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Najsen86 skriver:

smuk mavse

Mange tak

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

Hvor er den blevet flot!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.