Nogle fra København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

sannemor

Hej

Er der nogen herinde der er fra københavn og har jævnaldrende børn som jeg? Det kunne være sjovt. Jeg har en sød datter på 17 måneder og venter mig forhåbentlig snart igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Livas mor

Hej og velkommen

Jeg har Liva på 18 måneder, så man må sige vores børn er jævnaldrende.

Jeg bor København nv, er færdiguddannet sygeplejerske med interesse indefor psykiatrien til februar og skal giftes om sølle 2 uger.

Knus Rikke

Anmeld

15. maj 2011

sannemor

ja, det må man da sige at det er:-)

Jeg er social og sundhedshjælper, så det er jo også noget indenfor sundhed og det at have med mennesker at gør

Dejligt for jer at i skal giftes. Tillykke med det

Anmeld

15. maj 2011

Kay

jeg bor i kbh nv... men har desvære ingen børn endu... venter stadig på de 2 streger

Anmeld

15. maj 2011

sannemor

Okey spændende

Hvor længe har i været igang?

Tror det handler om at bevare roen og toldmodigheden så kommer det sikkert helt naturligt

Knus Sanne

Anmeld

15. maj 2011

Kay

sannemor skriver:

Okey spændende

Hvor længe har i været igang?

Tror det handler om at bevare roen og toldmodigheden så kommer det sikkert helt naturligt

Knus Sanne

vi har været igang et halvt års tid... og vi ved det kan tage tid... da jeg har pco... men er pædagog så har dejlig mange børn i hverdagen... og er igang med at planlægge bryllup til næste sommer... så har næsten ik tid til at tænke på at vi har været igang så lægen... kun når menes kommer.... hihi...

Anmeld

15. maj 2011

sannemor

Ok. Dejligt at i så istedet har noget der også er fantastisk nemlig at i skal giftes! Det kan i jo så se frem til med stor glæde 

Vi er ikke gift, men kunne da helt vildt godt tænke mig mit drømme bryllup indgang

Men nu er vi indtil videre gået igang med projekt baby nr. 2

Anmeld

15. maj 2011

Kay

sannemor skriver:

Ok. Dejligt at i så istedet har noget der også er fantastisk nemlig at i skal giftes! Det kan i jo så se frem til med stor glæde 

Vi er ikke gift, men kunne da helt vildt godt tænke mig mit drømme bryllup indgang

Men nu er vi indtil videre gået igang med projekt baby nr. 2

ej hvor spændene... hvor længe har i været i gang??

Anmeld

15. maj 2011

sannemor

Jeg smed mine p-piller i marts og fik min første ægløsning i sidste uge så nu må vi se om mens udebliver eller ej.

Men ligesom jer har vi ikke travlt og tager det stille og roligt. Man bliver jo bare så skuffede hvis det ikke lige sker når man vil have det ellers,

Men vi vil bare gerne have at ungerne for glæde af hinanden derfor har vi valgt at få en baby til allerede nu

Anmeld

15. maj 2011

Kay

sannemor skriver:

Jeg smed mine p-piller i marts og fik min første ægløsning i sidste uge så nu må vi se om mens udebliver eller ej.

Men ligesom jer har vi ikke travlt og tager det stille og roligt. Man bliver jo bare så skuffede hvis det ikke lige sker når man vil have det ellers,

Men vi vil bare gerne have at ungerne for glæde af hinanden derfor har vi valgt at få en baby til allerede nu

det kan jeg godt forså... sådan har jeg det også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.