gør jeg noget forkert ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anonym trådstarter

har brug for nogle råd og erfaringer .

Min baby er 1 månede gammel nu, sover alt fra 1 time til 3, men det er sjælden baby napper 3timer i rap.

hvordan kan jeg få beby til at sove noget lægere? . - høre andre babyer på den alder der søver 4-5timer om natten ..

på forhånd tak

har i nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Worldwide

Børn er forskellige - nogen sover meget andre lidt.. Og din bebse er jo 'kun' 1 mdr Gi det tid og nyd den lille, tiden går alt for stærkt

Men hvis barnet ikke er 100% mæt kan det give forstyrret nattesøvn/søvn gennem dagen..

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Børn er forskellige - nogen sover meget andre lidt.. Og din bebse er jo 'kun' 1 mdr Gi det tid og nyd den lille, tiden går alt for stærkt

Men hvis barnet ikke er 100% mæt kan det give forstyrret nattesøvn/søvn gennem dagen..

yes selvfølgelig skal jeg give det tid ..

men baby spiser jo det den ville fra brystet , og jeg går jo udfra at det er nok så ..

nyder baby ALT hvad jeg kan

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

yes selvfølgelig skal jeg give det tid ..

men baby spiser jo det den ville fra brystet , og jeg går jo udfra at det er nok så ..

nyder baby ALT hvad jeg kan

Har du nok mælk? Ved fra min mg at nogen af dem ammede og ammede og det virkede som om bebsen havde fået nok, fordi h*n slap og ikke ville spise igen.. Men det viste sig så der slet ikke var mælk nok..

Vi har aldrig haft det problem herhjemme.. L har sovet igennem næsten fra hun var 1½ mdr af, nogen nætter vågner hun dog, men det er måske 1 uf af 10.. Så det er meget forskelligt fra barn til barn.. Tøsen herhjemme er så flaskebarn, så vi ved med sikkerhed hvor meget hun får..

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Har du nok mælk? Ved fra min mg at nogen af dem ammede og ammede og det virkede som om bebsen havde fået nok, fordi h*n slap og ikke ville spise igen.. Men det viste sig så der slet ikke var mælk nok..

Vi har aldrig haft det problem herhjemme.. L har sovet igennem næsten fra hun var 1½ mdr af, nogen nætter vågner hun dog, men det er måske 1 uf af 10.. Så det er meget forskelligt fra barn til barn.. Tøsen herhjemme er så flaskebarn, så vi ved med sikkerhed hvor meget hun får..

altså da jeg malkede ud, havde jeg rigtig meget mælk, men Spen sagde i mandags at jeg sku stoppe med at malke ud, så der kun var til babys behov.. og kan da mærke en forskel ang hvor meget mælk der er..

hvordan finder jeg ud af om der er nok mæk mere ?

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

altså da jeg malkede ud, havde jeg rigtig meget mælk, men Spen sagde i mandags at jeg sku stoppe med at malke ud, så der kun var til babys behov.. og kan da mærke en forskel ang hvor meget mælk der er..

hvordan finder jeg ud af om der er nok mæk mere ?

Heh, ehm, pas.. Der må jeg godt nok melde pas.. Jeg har ikke ammet, så aner det ikke

Men ta en snak med din SP Der er vidst noget med man kan 'føle' på sit/sine bryster om man er fyldt eller ej:p Synes tit dem fra min MG snakker om det strammer helt vildt når de har meget mælk, og at deres bryst ser stort og flot ud.. og omvendt når der intet er..

Men ta' en snak med din sp.. Kan være h*n kan give dig et par råd til at få bebse til at sove lidt mere

Svøber du dit barn? Det har hjulpet herhjemme i dagtimerne.. Der vil hun helst ikke sove, så der har vi svøbt hende og det har fået hende til at sove mere end 45 min

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Heh, ehm, pas.. Der må jeg godt nok melde pas.. Jeg har ikke ammet, så aner det ikke

Men ta en snak med din SP Der er vidst noget med man kan 'føle' på sit/sine bryster om man er fyldt eller ej:p Synes tit dem fra min MG snakker om det strammer helt vildt når de har meget mælk, og at deres bryst ser stort og flot ud.. og omvendt når der intet er..

Men ta' en snak med din sp.. Kan være h*n kan give dig et par råd til at få bebse til at sove lidt mere

Svøber du dit barn? Det har hjulpet herhjemme i dagtimerne.. Der vil hun helst ikke sove, så der har vi svøbt hende og det har fået hende til at sove mere end 45 min

ja god ide må høre spen ad,har nemlig heller ikke selv en pind forstand på det  

det kan jo være at det kan gør baby lidt tryg om natten..

men nej svøber ikke baby ind. baby ligger på dynen og et tæp over, da baby er et meget varm barn..

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

ja god ide må høre spen ad, det kan jo være at det kan gør baby lidt tryg om natten..

men nej svøber ikke baby ind. baby ligger på dynen og et tæp over, da baby er et meget varm barn..

L er et varmt barn også, så vi har bare svøb hende i hendes tæppe Nu ligger hun dog bare med en hulens masse bamser og sin dyne:p

Sover h*n i lift/vugge eller tremmeseng? Eller?

Anmeld

14. maj 2011

Thalia

Hvis din baby spiser og trives og tager på som den skal så er der mælk nok.

Nogle babyer sover meget andre sover lidt, og der er ikke noget man kan ellers skal gøre for at ændre på søvnmønsteret ved så lille en størrelse som du har

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

L er et varmt barn også, så vi har bare svøb hende i hendes tæppe Nu ligger hun dog bare med en hulens masse bamser og sin dyne:p

Sover h*n i lift/vugge eller tremmeseng? Eller?

Baby sover i vugge om natten , sofa eller lift om dagen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.