Vuggestue har vi nu fået tilbudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Lulle25

Og må indrømme jeg lige havde lidt svært ved om vi skulle sige ja, men det har jeg gjort nu. Jeg kan ikke overskue alt det med gæstedagpleje mm.

Har ellers fået en sød dagplejemor som Mathilde er glad for. Men hun snakker utrolig meget i mobil og skriver mange smsér og vil hellere have hun brugte tiden på at være kreativ med børnene. Foleden da jeg kom var hun lige i bad, og der var en anden dagpleje inde ved børnene. Og Mathilde som ellers aldrig græder, græd og græd og kunne bare ikke holde.

Men når det er sagt er hun utrolig kærlig når hun er mentalt til stede og Mathilde er som sagt utrolig glad for hende, så tror hun får svært ved at flytte, men håber det går?

Lige lidt update fra mig.
Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Rasmine

Ville til hver en tid være GLAD for at slippe af med sådan en dp'er du dér beskriver.
Kan slet ikke klare at der bibbes (for meget-har selv benyttet mig af sms-da Mille gik i DP), eller surfes på nettet, i arbejdstiden, især ikke når man arbejder med børn!

Ville selv takke ja, hvis det var mig som havde fået tilbudt pladsen.

Anmeld

11. november 2008

Lulle25

Mebach skriver:

Ville til hver en tid være GLAD for at slippe af med sådan en dp'er du dér beskriver.
Kan slet ikke klare at der bibbes (for meget-har selv benyttet mig af sms-da Mille gik i DP), eller surfes på nettet, i arbejdstiden, især ikke når man arbejder med børn!

Ville selv takke ja, hvis det var mig som havde fået tilbudt pladsen.

Du har helt ret. r ved at blive sindsyg over den bipper eller ringer hver gang jeg aflevere eller henter.
Men hun blev bare så ked af det og så fik jeg lidt dårlig smag i munden. Men det er jo mit barn og hende vil jeg j kun det bedste

Anmeld

11. november 2008

Tikki

Ville helt bestemt også vælge vuggestuen fremfor det, du beskriver med dp....hold da op hvor ville jeg blive vred, hvis hun var i bad og en anden skulle passe mit barn - det gør man da ikke i arbejdstiden! Og det med telefonen..altså, hun lyder ikke særlig gammel......Sådan en opførsel kunne jeg ikke lade være med at kommentere. Skynd dig at sige ja til den vuggestueplads

Anmeld

12. november 2008

Lene76

lyder lidt mærkeligt med at hun var i bad og en anden dper var der.... men at mobil bibber el ringer det kan man jo ik altid selv styre men man bestemmer jo selv om man har lyd på ik

hos mig er mobil altid tændt om morgen da vi ofte aftaler om vi evt ska mødes på en legeplads el en tur på bibloteket el sådan noget plus man kan blive ringet op om at nogen er syge osv... men hvis hun osse står og svare imen forældreen er der så er hun jo overhovedet ik på og klar til at ta imod de børn der kommer ind af døren..... tror osse jeg vil vælge vuggeren.....og det er til tros for at jeg selv er dper

pøj pøj med flytningen af prinsessen

Knus fra Lene der burde være gået i seng da jeg ska være i vores legestue kl 7 og modtage børn.... gab

Anmeld

14. november 2008

Lulle25

Tak for jeres svar. Vi har nu sagt ja til vs og dp blev meget ked af det, fik noget ondt af hende for Mathilde er jo også meget glad for hende. Men nu bliver det sådan og så håber jeg hun kan klare den store om væltning det nu er.

I forhold til mobil er jeg helt enig, det er i orden dpérne bruger den i dagligdagen til at lave aftaler mm. synes jeg bare er fint. Men i forhold til privat snak om julegaver osv kan man vente med til når børnene sover eller er hentet igen.

Vores dp er sød, men synes bare lige der er et par ting der ikke stemmer overens med vores normer
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.