Hula hop'er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

merichs

2xlykke skriver:

Jeg bruger powerhoop hulahopringen 10 min hver dag foran fjernsynet og har på 7 uger mindsket mit taljemål med 5 cm :-)

Halløjsa, det var da ikke så lidt  Håber jeg kan gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Fru Christensen

De blå mærker bliver ikke ved med at komme. Så hold ud! Jeg går selv til hoop fitness en gang om ugen. Det er så i en halv time ad gangen. Men hvis du er helt nybegynder så er det i de første par uger 3-5 minutter ad gangen og derefter kan du så bygge lidt på. Det kommer til at gøre lidt nas til at starte med, men kroppen vænner sig som sagt til det. Og så gør det altså ikke ondt mere.

Jeg elsker bare det hold jeg er på. Og synes selv jeg er ved at være lidt sej med den dersens ring Efterhånden har jeg lært at gå rundt med den mens den kører, op og ned på stepbænk, ned i knæ, dreje rundt om sig selv og andre små ting uden at den falder ned. Jeg er i hvert fald blevet lidt bidt af det

Anmeld

15. maj 2011

merichs

Fru Christensen skriver:

De blå mærker bliver ikke ved med at komme. Så hold ud! Jeg går selv til hoop fitness en gang om ugen. Det er så i en halv time ad gangen. Men hvis du er helt nybegynder så er det i de første par uger 3-5 minutter ad gangen og derefter kan du så bygge lidt på. Det kommer til at gøre lidt nas til at starte med, men kroppen vænner sig som sagt til det. Og så gør det altså ikke ondt mere.

Jeg elsker bare det hold jeg er på. Og synes selv jeg er ved at være lidt sej med den dersens ring Efterhånden har jeg lært at gå rundt med den mens den kører, op og ned på stepbænk, ned i knæ, dreje rundt om sig selv og andre små ting uden at den falder ned. Jeg er i hvert fald blevet lidt bidt af det

Hvor er du sej  Jeg er glad hvis bare jeg kan holde den kørende et par minuter

Anmeld

15. maj 2011

Christine

merichs skriver:

Godaften baby.dk'er

Er nysgerrig efter om nogle af jer der bruger den dersens hulahopring? Og hvilken effekt har den haft?

Jeg har købt en som jeg ikke har fået brugt endnu, men nu skal den prøves

Jeg brugte det meget før jeg blev gravid og jeg glæder mig til at komme i gang igen når jeg har født om 8-10 uger

Jeg målte ikke taljen, men der forsvandt skam mavefedt og håndtag. Det hjalp mig også at jeg synes det er vildt sjovt.
Men vejer 1,5 kg tror jeg.

Anmeld

15. maj 2011

merichs

Christine skriver:

Jeg brugte det meget før jeg blev gravid og jeg glæder mig til at komme i gang igen når jeg har født om 8-10 uger

Jeg målte ikke taljen, men der forsvandt skam mavefedt og håndtag. Det hjalp mig også at jeg synes det er vildt sjovt.
Men vejer 1,5 kg tror jeg.

Lyder til at det ikke bare er "falsk reklame", nu da i er flere der har god effekt af dem. Tror også min vejer 1½ kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.