Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften baby.dk'er
Er nysgerrig efter om nogle af jer der bruger den dersens hulahopring? Og hvilken effekt har den haft?
Jeg har købt en som jeg ikke har fået brugt endnu, men nu skal den prøves
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen
Jeg lånte en på et tidspunkt den fra powerhoop der vejer 1,7 kg, men hold da op hvor det gjorde når jeg tabte den ned over mine tæer, så stoppede simpelthen fordi jeg synes det gjorde så ondt når jeg tabte den
min veninde havde sådan en fitness hulahop ring, den vejede mere end en normal, men efter hun havde brugt den havde hun en blå ring om maven den blå ring var en kæmpe blå mærke
Albertesmor skriver: Jeg lånte en på et tidspunkt den fra powerhoop der vejer 1,7 kg, men hold da op hvor det gjorde når jeg tabte den ned over mine tæer, så stoppede simpelthen fordi jeg synes det gjorde så ondt når jeg tabte den
Av av, kan godt forestille mig at den ikke er så rar at få over tæerne
alberts mor<3 skriver: min veninde havde sådan en fitness hulahop ring, den vejede mere end en normal, men efter hun havde brugt den havde hun en blå ring om maven den blå ring var en kæmpe blå mærke
Jeg har hørt det med de blå mærker Men tror jeg tager chancen alligevel og prøver
merichs skriver: Av av, kan godt forestille mig at den ikke er så rar at få over tæerne
Det er jo selvfølgelig også meningen den skal blive oppe men jo den giver blå mærker af samme grund må man kun bruge den maks 2 minutter af gangen i starten
merichs skriver: Jeg har hørt det med de blå mærker Men tror jeg tager chancen alligevel og prøver
helt iorden(;
Albertesmor skriver: Det er jo selvfølgelig også meningen den skal blive oppe men jo den giver blå mærker af samme grund må man kun bruge den maks 2 minutter af gangen i starten
Haha ja den har nok mest effekt hvis mman holder den oppe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128