Hula hop'er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

merichs

Godaften baby.dk'er

Er nysgerrig efter om nogle af jer der bruger den dersens hulahopring? Og hvilken effekt har den haft?

Jeg har købt en som jeg ikke har fået brugt endnu, men nu skal den prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

merichs

Slet ingen

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Jeg lånte en på et tidspunkt den fra powerhoop der vejer 1,7 kg, men hold da op hvor det gjorde når jeg tabte den ned over mine tæer, så stoppede simpelthen fordi jeg synes det gjorde så ondt når jeg tabte den

Anmeld

15. maj 2011

miinimeal

min veninde havde sådan en fitness hulahop ring, den vejede mere end en normal, men efter hun havde brugt den havde hun en blå ring om maven den blå ring var en kæmpe blå mærke

Anmeld

15. maj 2011

merichs

Albertesmor skriver:

Jeg lånte en på et tidspunkt den fra powerhoop der vejer 1,7 kg, men hold da op hvor det gjorde når jeg tabte den ned over mine tæer, så stoppede simpelthen fordi jeg synes det gjorde så ondt når jeg tabte den

Av av, kan godt forestille mig at den ikke er så rar at få over tæerne

Anmeld

15. maj 2011

merichs

alberts mor<3 skriver:

min veninde havde sådan en fitness hulahop ring, den vejede mere end en normal, men efter hun havde brugt den havde hun en blå ring om maven den blå ring var en kæmpe blå mærke

Jeg har hørt det med de blå mærker  Men tror jeg tager chancen alligevel og prøver

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

merichs skriver:

Av av, kan godt forestille mig at den ikke er så rar at få over tæerne

Det er jo selvfølgelig også meningen den skal blive oppe  men jo den giver blå mærker af samme grund må man kun bruge den maks 2 minutter af gangen i starten

Anmeld

15. maj 2011

miinimeal

merichs skriver:

Jeg har hørt det med de blå mærker  Men tror jeg tager chancen alligevel og prøver

helt iorden(;

Anmeld

15. maj 2011

merichs

Albertesmor skriver:

Det er jo selvfølgelig også meningen den skal blive oppe  men jo den giver blå mærker af samme grund må man kun bruge den maks 2 minutter af gangen i starten

Haha ja den har nok mest effekt hvis mman holder den oppe

Anmeld

15. maj 2011

2xlykke

Jeg bruger powerhoop hulahopringen 10 min hver dag foran fjernsynet og har på 7 uger mindsket mit taljemål med 5 cm :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.