Manden bliver sur når baby græder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja, det kan jeg da godt se er en fejl! Beklager! Jeg havde kun lige to min til at oprette indlægget og så må jeg i min hast have fejlfortolket "samliv" - håber der er en af administratorerne der kan udbedre det, hvis det er vigtigt.

Så er den rykket

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

serinasmor

Hejsa ...

Min kæreste og jeg kom starten tit op at skændes når serina græd .. vi var begge dybt frustrerede og anede ikke hvad vi skulle gøre .. og det endte med vi snerrede af hinanden  og begge blev sårede...

nu sker det ikke rigtigt mere ... selvfølgelig bliver man stresset hvis hun græder og bare er helt ulykkelig .. men vi har lært at græder hun er det slet ikke med vilje at vi måske kommer til at snerre af hinanden  og derfor bliver der ikke længere lagt noget i det ..

kæresten får dog svedeture af stress når hun græder (meget og længe fx grundet feber eller lign.) men det er jo ikke rigtig noget man kan gøre noget ved ... det er blevet bedre med tiden og han har lært at være mere cool og bare være der for hende og trøste .. men det er en svær rolle at have .. og den tager tid at vænne sig til ..

Anmeld

15. maj 2011

Silas&Mille

Jennifer skriver:

Jep sådan er min også, det er dog blevet bedre med tiden..

det samme her...

Vores er 4 måneder og det er blevet meget bedre med tiden og er sikker på det bliver endnu bedre

Anmeld

15. maj 2011

Mikkel's mor <3

MoriSverige skriver:

det samme her...

Vores er 4 måneder og det er blevet meget bedre med tiden og er sikker på det bliver endnu bedre

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Nej kan desværre ikke hjælpe dig, og kan slet ikek forstå man kan blive irriteret på en lille 4 uger gammel baby  ro og tryghed er det vigtigste så han må lære at tackle  sine egne følelser

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Albertesmor skriver:

Nej kan desværre ikke hjælpe dig, og kan slet ikek forstå man kan blive irriteret på en lille 4 uger gammel baby  ro og tryghed er det vigtigste så han må lære at tackle  sine egne følelser

Det jo ik altid man kan styre sine egne følelser

TS: ja min kæreste kan også nemt blive sådan 

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Det jo ik altid man kan styre sine egne følelser

TS: ja min kæreste kan også nemt blive sådan 

Nej det er det ikke, men derfor har jeg vel stadig lov at undre mig over at man kan blive irriteret på et lille forsvarsløst væsen der er 28 dage gammel i denne verden, som ikke burde mødes med irritation når det kommer med sine kald, hvis ikke faderen kan styre sig og ligefrem bliver irriteret eller vred så må man altså se sin egen svaghed i øjnene og overlade barnet til en anden.

Der er stor forskel på at være frustreret og direkte irriteret eller vred i min verden, frustreret vil alle forældre blive på et tidspunkt

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Albertesmor skriver:

Nej det er det ikke, men derfor har jeg vel stadig lov at undre mig over at man kan blive irriteret på et lille forsvarsløst væsen der er 28 dage gammel i denne verden, som ikke burde mødes med irritation når det kommer med sine kald, hvis ikke faderen kan styre sig og ligefrem bliver irriteret eller vred så må man altså se sin egen svaghed i øjnene og overlade barnet til en anden.

Der er stor forskel på at være frustreret og direkte irriteret eller vred i min verden, frustreret vil alle forældre blive på et tidspunkt

Ja det rigtig .. Min kæreste har heller aldrig været direkte sur på ham .. Kun meget frustreret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.