Manden bliver sur når baby græder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.948 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anonym trådstarter

ja, som overskriften siger, så bliver min kæreste let sur/irriteret når baby skriger og er på tværs og han har ham. Han gør det fordi, han er frustreret og gerne vil kunne trøste, men jeg er bare så ked af det over det, da jeg synes det er synd for dem begge... Baby kan jo også mærke det og farmand bliver SÅ ked af det bagefter.

Skal lige siges han ikke gør noget ved baby - slet ikke, kan bare mærke på ham han er frustreret.

Har I oplevet noget lignende med jeres mænd? Vores baby er 4 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

ja, som overskriften siger, så bliver min kæreste let sur/irriteret når baby skriger og er på tværs og han har ham. Han gør det fordi, han er frustreret og gerne vil kunne trøste, men jeg er bare så ked af det over det, da jeg synes det er synd for dem begge... Baby kan jo også mærke det og farmand bliver SÅ ked af det bagefter.

Skal lige siges han ikke gør noget ved baby - slet ikke, kan bare mærke på ham han er frustreret.

Jep sådan er min også, det er dog blevet bedre med tiden..

Anmeld

14. maj 2011

Mathilde

Det tror jeg de fleste har oplevet...

Jeg syntes også det var frustrerende, når Celina bare græd og intet jeg gjorde var godt nok.

Hun ville kun være hos mig og max 10min hos sin far og det må også have været meget frustrerende for ham!

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Anonym skriver:

såååå er det lige jeg tænker ... HVORFOR er denne her inde under sex og samliv? 

Anmeld

14. maj 2011

Moar2011

sådan er min mand altså også, men han siger at det er fordi han jo bare gern vil vores søn det bedste.. han bliver bedre og bedre til at tag det med ro . for min mand har fundet ud af at bassemand kan mærke det på ham, og at det gør det værre ..

Op med humøret det skal nok blive bedre

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Hvorfor ligger den under sex og samliv

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

såååå er det lige jeg tænker ... HVORFOR er denne her inde under sex og samliv? 

Ja, det kan jeg da godt se er en fejl! Beklager! Jeg havde kun lige to min til at oprette indlægget og så må jeg i min hast have fejlfortolket "samliv" - håber der er en af administratorerne der kan udbedre det, hvis det er vigtigt.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

sådan er min mand altså også, men han siger at det er fordi han jo bare gern vil vores søn det bedste.. han bliver bedre og bedre til at tag det med ro . for min mand har fundet ud af at bassemand kan mærke det på ham, og at det gør det værre ..

Op med humøret det skal nok blive bedre

Ja, det er præcist sådan min kæreste også har det. Jeg synes bare, det er super hårdt han har det sådan, fordi det gør tit, at man så bare selv tager ham, når der er noget, og så får man jo ikke den aflastning man burde, og det dur heller ikke.

Vi havde heldigvis en god snak i går aftes omkring det, og han er meget bevidst om det, så det skal nok hurtigt blive bedre, håber jeg

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Det tror jeg de fleste har oplevet...

Jeg syntes også det var frustrerende, når Celina bare græd og intet jeg gjorde var godt nok.

Hun ville kun være hos mig og max 10min hos sin far og det må også have været meget frustrerende for ham!

Puha, ja det må sgu også være sindsygt hårdt for farmand. Min kæreste føler sig i forvejen temmelig utilstrækkelig fordi, han ikke kan trøst, give mad osv. så når baby blir så stor, så han direkte "favoriserer" mor - puha det bliver hårdt, men det skal nok gå - især nu hvor vi så ved, at det kommer, så kan farmand bedre forberede sig på at det måske kommer

Anmeld

15. maj 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Ja, det er præcist sådan min kæreste også har det. Jeg synes bare, det er super hårdt han har det sådan, fordi det gør tit, at man så bare selv tager ham, når der er noget, og så får man jo ikke den aflastning man burde, og det dur heller ikke.

Vi havde heldigvis en god snak i går aftes omkring det, og han er meget bevidst om det, så det skal nok hurtigt blive bedre, håber jeg

bare vent det bliver bedre , det er det bleven herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.