Blandet bortgives :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Muffi<3 skriver:

Ja ja   det er da ik så meget dig   sødt af dig at give ting væk gratis .  Tror bare ik folk er klar over at sutter skal kasseres efter 1 md

Kom ikk at fortæl mig folk skifter sutter hver mdr... Og hvis de aldrig er brugt, samt stort set ikke pakket ind ved købt kan jeg ikke se nogen skade i det! En omgang kogende vand og så det helt tip top

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

morethanperfect

LouiseVous skriver:

Kom ikk at fortæl mig folk skifter sutter hver mdr... Og hvis de aldrig er brugt, samt stort set ikke pakket ind ved købt kan jeg ikke se nogen skade i det! En omgang kogende vand og så det helt tip top

Anmeld

16. maj 2011

millesofie

hvad koster bleerne i porto  ved du det

Anmeld

16. maj 2011

morethanperfect

Fisenberg skriver:

hvad koster bleerne i porto  ved du det

Ja jeg tror det blir omkring 30 kr.

Anmeld

16. maj 2011

millesofie

morethanperfect skriver:

Ja .. Ved ik lige hvorfor de kun må være taget ud af æsken i en måned ..  

det kan da heller ikke være rigtigt

jeg har en helt "ny" sut liggende den er taget ud af dens æske da jeg var 10 år (jeg fik den til min dukke) den har aldrig været brugt men hængt om halsen på min dukke, og det gør den endnu og jeg har lige været inde og mærke på den (og hive) og den fejler intet

jeg tror at det er efter den er kogt første gang, for den skal jo koges 5min første gang og så holder den nok kun en måned (vores holder længere)

Anmeld

16. maj 2011

Lady Marion <3

LouiseVous skriver:

Ligeså snart de er taget ud af beskyttelses plastikken er der ca 1 md holbarhed ,, Det jo pga gummiet bliver mørt og det er rigtigt farligt .

Anmeld

17. maj 2011

<3

Muffi<3 skriver:

Ligeså snart de er taget ud af beskyttelses plastikken er der ca 1 md holbarhed ,, Det jo pga gummiet bliver mørt og det er rigtigt farligt .

Jep jeg blev selv utroligt overrasket første gang jeg hev i en sut og suttedelen røg af!! Så fik jeg respekt overfor de regler! Og den var kun 2mdr.

Anmeld

17. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Fisenberg skriver:

det kan da heller ikke være rigtigt

jeg har en helt "ny" sut liggende den er taget ud af dens æske da jeg var 10 år (jeg fik den til min dukke) den har aldrig været brugt men hængt om halsen på min dukke, og det gør den endnu og jeg har lige været inde og mærke på den (og hive) og den fejler intet

jeg tror at det er efter den er kogt første gang, for den skal jo koges 5min første gang og så holder den nok kun en måned (vores holder længere)

Jeg indrømmer også gerne, at her i huset blir de bestemt heller ikke skiftet hver mdr, men når der er bit hul eller de er gået i stykker.
Det sq for dyrt at skifte så tit..
Og tror også det er forskelligt fra mærke til mærke det er sutterne er i-.-

Anmeld

17. maj 2011

morethanperfect

LouiseVous skriver:

Jeg indrømmer også gerne, at her i huset blir de bestemt heller ikke skiftet hver mdr, men når der er bit hul eller de er gået i stykker.
Det sq for dyrt at skifte så tit..
Og tror også det er forskelligt fra mærke til mærke det er sutterne er i-.-

Vi skister ik sut hver mdr. heller .. Han har fået nye sutter hver 2. eller 3 mdr.

Anmeld

17. maj 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jep jeg blev selv utroligt overrasket første gang jeg hev i en sut og suttedelen røg af!! Så fik jeg respekt overfor de regler! Og den var kun 2mdr.

Nemmerlig   og det er sgu vigtigt at tjekke ..  Ikke mange gør det åbenbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.