Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Nok et dumt spørgsmål .. Men hvorfor bruger I ikke bare libero tingene ? :b Jeg vil gerne overtage dem , hvis ikke twinboys vil have det hele
Nok et dumt spørgsmål .. Men hvorfor bruger I ikke bare libero tingene ? :b
Jeg vil gerne overtage dem , hvis ikke twinboys vil have det hele
Fordi vi bruger neutral .. Og så ligger det bare og fylder .. hehe ..
Det vil hun
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Jeg tror ikke bleerne kan komme under samme porto desværre .. Tror porto blir 12 kr. .. Bleerne med , så koster porto 24 kr.
Jeg tror ikke bleerne kan komme under samme porto desværre .. Tror porto blir 12 kr. .. Bleerne med , så koster porto 24 kr.
Så snupper jeg bare cremerne og sæberne sender du en pb så overfører jeg 12 kr
Hej smukke.
Det der hoved-hale fad ? Er det eneste jeg mangler nemlig..
Saram skriver: Hej smukke. Det der hoved-hale fad ? Er det eneste jeg mangler nemlig..
Jep .. Jeg tror det koster 30 kr og sende
morethanperfect skriver: Jep .. Jeg tror det koster 30 kr og sende
Yes yes. Skal lige have tjekket med min mor om hun havde købt et, snakkede hun nemlig om, men hvis ikke vil jeg meget gerne have det.
morethanperfect skriver: Det er str. 3 Bare i orden . det koster 12 kr. og sende dem ..
Det er str. 3 Bare i orden . det koster 12 kr. og sende dem ..
dem vil jeg meget gerne have, sender du kontooplysninger så overfører jeg lige porto til dig.
Saram skriver: Yes yes. Skal lige have tjekket med min mor om hun havde købt et, snakkede hun nemlig om, men hvis ikke vil jeg meget gerne have det.
Okay bare i orden .. Du skriver bare
er dine sutter overtaget ??
Mulleunge skriver: er dine sutter overtaget ??
Nix . Vil du had dem
Jeg er vil meget gerne overtage sutterne hvis ingen andre har gjort krav på dem endnu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128