Now you see it, now you don't! (Mavebilleder 21+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det er faktisk VILDT smart at man sådan kan skjule lidt mavse! Vil jeg øve mig i når vi kommer til den periode, hvor baby lige er født og der er intet stuffing til seklerne men tak tak, altid rart med skønne ord fra prinsessernes mor

Jeg nyder også, at den ikke ser stor ud i spejlet, men frygter det ikke vare længe før den er meget tydelig der også.

Ja prinsessernes mor er sød af sig men prinsens mor er nu heller ikke den værste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Jeg nyder også, at den ikke ser stor ud i spejlet, men frygter det ikke vare længe før den er meget tydelig der også.

Ja prinsessernes mor er sød af sig men prinsens mor er nu heller ikke den værste

Uha, det kan vi hurtigt blive enige om

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Rigtig flot mave... 

Anmeld

13. maj 2011

otlitrom

Du ser virkelig godt ud.. Du stråler på mor-måden!

Og nu er du mere end halvvejs, så nu vil tiden gå stærkt.. Tro det eller lad være Jeg tænkte "haha, det siger I bare.. En graviditet kan ikke gå stærkt".. Og nu er jeg i uge 35!!

Looking goooood!!

Anmeld

13. maj 2011

MinWilliam

Super fin mave

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Rigtig flot mave... 

Mange mange tak! Altid får man så god en selvtillid, når man lægger billeder herind

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

kitty skriver:

Du ser virkelig godt ud.. Du stråler på mor-måden!

Og nu er du mere end halvvejs, så nu vil tiden gå stærkt.. Tro det eller lad være Jeg tænkte "haha, det siger I bare.. En graviditet kan ikke gå stærkt".. Og nu er jeg i uge 35!!

Looking goooood!!

Jaaaarmen, så får man da ikke meget sødere ord! mange tak for dem! Og jeg synes allerede tiden er gået hurtigt. Vi nærmer os jo tiden med kun 12 uger tilbage og det har altid virket som utrolig kort tid, når man ser det hele udefra. Og så går de sidste 2 uger med garanti laaaangsomt! og nu varer det jo heller ikke længe før jeg skal til at puste bestøv i din retning

Anmeld

14. maj 2011

Najsen86

Haha skøn overskift... du er jo smuk... både forfra og fra siden

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

MinWilliam skriver:

Super fin mave

Mange tak du

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

Najsen86 skriver:

Haha skøn overskift... du er jo smuk... både forfra og fra siden

Haha, ja men det er også en passende overskrift Og mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.