Now you see it, now you don't! (Mavebilleder 21+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

MaybeBaby

Imponerende at en så stor mave set fra siden næsten kan forsvinde når man vender fronten til - og så hjælper sort altså ret meget

Men synes i forhold til mit 20+0 billede at der altså (heldigvis) ikke er sket noget mht. mavestørrelse. Sådan må det godt lige fortsætte lidt tid endnu

/Mette - rund og lige til at spise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Sof

Du er så fin, både forfra og fra siden 

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Smukt, smukt, smukt! Og så kom jeg sådan til at grine af din overskrift Men min står også lidt stille pt, så måske er det bare når man kommer omkring de 20 uger og lidt frem, at mavsen tager en pause Men SMUK det er den!

Anmeld

13. maj 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Du er så fin, både forfra og fra siden 

Haha, søde lille dig! Mange tak for de fine ord og rart at se dig herinde og håber alt går vel

Anmeld

13. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Smukt, smukt, smukt! Og så kom jeg sådan til at grine af din overskrift Men min står også lidt stille pt, så måske er det bare når man kommer omkring de 20 uger og lidt frem, at mavsen tager en pause Men SMUK det er den!

Men det er jo rigtigt, den overskrift. Havde sendt et billede til min søster i dag (Et hvor jeg står alm.) og hendes svar var: Hvor er maven? Og det kunne jeg jo egentlig godt se

Men søde søde ord som altid, og så kan vores mave lige holde en velfortjent pause fra al denne vokseværk

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Men det er jo rigtigt, den overskrift. Havde sendt et billede til min søster i dag (Et hvor jeg står alm.) og hendes svar var: Hvor er maven? Og det kunne jeg jo egentlig godt se

Men søde søde ord som altid, og så kan vores mave lige holde en velfortjent pause fra al denne vokseværk

Jeg tror det er meget naturligt, især i sort tøj. Du (vi) skal nok komme efter det! 

Anmeld

13. maj 2011

Kofoed.

Hey, vi havde en aftale! hmf.

Anmeld

13. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Hey, vi havde en aftale! hmf.

Haha, jeg er ikke sikker på at jeg er hjemme til det på søndag, så synes det var bedre, at det blev nu end aldrig

Anmeld

13. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Haha, jeg er ikke sikker på at jeg er hjemme til det på søndag, så synes det var bedre, at det blev nu end aldrig

Ja ja, du slårede mit lille hjerte

Ej du er jo bare smækker lækker. Det er lidt fedt, at man på billeder så nemt kan skule mavsen, hehe.

Anmeld

13. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Ja ja, du slårede mit lille hjerte

Ej du er jo bare smækker lækker. Det er lidt fedt, at man på billeder så nemt kan skule mavsen, hehe.

Det er faktisk VILDT smart at man sådan kan skjule lidt mavse! Vil jeg øve mig i når vi kommer til den periode, hvor baby lige er født og der er intet stuffing til seklerne men tak tak, altid rart med skønne ord fra prinsessernes mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.