LilleMor10 skriver:
Hej de damer, og de få mænd der nu er 
Jeg har et lille problem, igår sad vi og gik gæste listen igennem og hold da op 78 gæster blev det til.. hmm, jeg syntes det er alt for mange, så jeg spurgte min kæreste om det var meget vigtigt for ham at hans mors 3 sted søskende + påhæng skulle med, det skal lige siges jeg har aldrig mødt dem i de 4 år vi nu har været sammen. og han ser dem selv yderst sjældent. Men det spørgsmål faldt hvis ikke helt i god jord, han mener at de helt sikkert skal med fordi at det gør man i deres familie der invitere man simpelthen alle fra hans fars faster til hans mosters eksmand som han ikke har set i 8 år. hvad gør jeg ? jeg ville jo gerne have at det bliver et "mindre" personlig bryllup hvor man kender alle gæsterne istedet for ja hvad kan man kalde det.. hmm åbent hus ?jeg er meget forvirret, og når ja, så koster det jo også en helt del ekstra 
WHat to do ? knus 
jeg må indrømme jeg forstår godt, at du ik har lyst til, det skal være en masse mennnesker, i alligevel aldrig snakker med..
men jeg tænker, om der var mulighed for lige efter kirken, at i holdt sådan noget hvor alle kan komme, bare til lidt og drikke og lidt let, og så i om aften holder et mindre personligt bryllup, med dem i har tæt kontakt til, så bliver alle til gode set..
selv om jeg personligt selv, vil syns det ville blive for meget, med alle lige skal komme, før man holder fest.. men er evt. en løsning, så både dig og manden for jeres ønsker opfyldt
håber i for en god dag
Anmeld