Venter på menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg tog min sidste p-pille den 22. marts og fik derefter menstruation som sædvanligt. Men derefter er der bare ikke sket noget, og nu er jeg ved at være noget utålmodig.

Burde have fået den lørdag den 23. april, og har selvfølgelig testet - jeg er fuldstændigt ikke spor gravid. Øv for det, men egentlig endnu mere øv fordi jeg ikke har fået min menstruation endnu.
Svinger lidt ift. hvordan jeg har det i kroppen - det meste af tiden er jeg ok, men jeg har fra tid til anden både smerter og ubehag.. og føler mig vildt "tung" en gang i mellem.

Nåm, det her er vel egentlig mest lidt brok - glæææder mig bare til at komme ind i noget, der minder om en normal cyklus, så min kæreste og jeg kan komme igang med at forsøge at lave en lækker lille baby .

Hav en dejlig dag derude, Anna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

mortilflere

Jeg ville tage til lægen

jeg har aldrig testet positiv på de 2 store

Anmeld

13. maj 2011

AnnaB.

mortilflere skriver:

Jeg ville tage til lægen

jeg har aldrig testet positiv på de 2 store

Er der to gange, hvor du ikke har testet positiv? Det troede jeg slet ikke kunne lade sig gøre

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

AnnaB. skriver:

Er der to gange, hvor du ikke har testet positiv? Det troede jeg slet ikke kunne lade sig gøre

ja med den første lå jeg med stængerne oppe , til for undersøgelse omkring barnløshed , og var 9 uger henne , jeg var den x en pige på 47 kg og 178 cm høj og man kunne ikke se det på mig

min læge testede mig oxo men den viste negativ , jeg havde så mens stadig , hvilke jo oxo er underligt

Anmeld

13. maj 2011

AnnaB.

mortilflere skriver:

ja med den første lå jeg med stængerne oppe , til for undersøgelse omkring barnløshed , og var 9 uger henne , jeg var den x en pige på 47 kg og 178 cm høj og man kunne ikke se det på mig

min læge testede mig oxo men den viste negativ , jeg havde så mens stadig , hvilke jo oxo er underligt

Ja, okay så er det svært at vide noget med sikkerhed!

Tror lige jeg væbner mig med tålmodighed lidt endnu, og fanger så lægen hvis ikke der er sket noget.

Men æv for ventetid - det er jeg ikke såå god til.

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

AnnaB. skriver:

Ja, okay så er det svært at vide noget med sikkerhed!

Tror lige jeg væbner mig med tålmodighed lidt endnu, og fanger så lægen hvis ikke der er sket noget.

Men æv for ventetid - det er jeg ikke såå god til.

heller ikke mig held og lykke

Anmeld

13. maj 2011

smlmea

Rolig nu,der er ikke noget der hedder burde have fået mens,når man lige har smidt pillerne.

Der kan gå helt op til 1 år,før din krop har fundet sig selv,og laver ÆL,som kræves for at du kan få en rigtig mens.

Så du må bare væbne dig med tålmodighed,den kommer lige pludselige,men man kan ikke gå ud fra,man får mens med det samme.

Anmeld

13. maj 2011

AnnaB.

smlmea skriver:

Rolig nu,der er ikke noget der hedder burde have fået mens,når man lige har smidt pillerne.

Der kan gå helt op til 1 år,før din krop har fundet sig selv,og laver ÆL,som kræves for at du kan få en rigtig mens.

Så du må bare væbne dig med tålmodighed,den kommer lige pludselige,men man kan ikke gå ud fra,man får mens med det samme.

Nej, jeg ved det godt, og jeg er for så vidt os helt rolig . Vil rigtig gerne være gravid, men er ikke så langt, at jeg er på nogen måde"desperat". Jeg venter ligeså tålmodigt jeg kan, og bliver glad når den kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.