Tilbage på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Lou87

Undrede mig godt lidt over hvor du var blevet af

Men hjerteligt velkommen tilbage

Og stort tillykke med brylluppet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

AWO

Risen skriver:

Tak søde! 

Neej det er svært da jeg helst ikke vil afslører for meget for gæsterne 

Ej hvor fantastisk er du så småt begyndt at lede efter lokale osv? 

Du er mere end velkommen til at komme og kigge med Caroline kommer vist også så kan i jo følges

Knus

Det kan jeg godt forstå.

Altså, vi har et par ideer, men er ikke sikre endnu. Det kommer lidt an på, om det skal holdes i Hedehusene eller i Toksværd (en landsby ved Næstved), hvor Leon kommer fra. Men der er heldigvis lidt tid endnu - og jeg må jo heller ikke planlægge, før specialet er afleveret, siger Leon!  Regner i øvrigt med at "låne" rigtig mange af dine ideer til den tid...

Øv, jeg fik lige tjekket datoen i din planlægningstråd, og den dag holder min mors mand 50 års fødselsdag!  Suk - ville ellers rigtig gerne have set det.. Men så må jeg nøjes med de mange, mange billeder, du forhåbentlig lægger ud.

Er du efterhånden ved at få planlægningsstress, eller er der styr på tingene?

Anmeld

14. maj 2011

twinboys

Hej igen... og jeg har savnet dig og dine gode debatter,godt du er vendt tilbage...

Og bryllup hvor ville jeg gerne sidde i kirken og følge med, men desværre der er for langt at køre selv, men er der andre fra Jylland som tager afsted og jeg kan køre med så er jeg klar... ja hvis det passer ind i min og Caspers kalender...

Endnu en gang velkommen tilbage

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.