Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne kvinder m.m
Så er jeg kommet lidt tilbage efter en god pause fra baby.dk, synes jeg brugte for meget tid herinde og var blevet lidt små irriteret over nogle konflikter herinde, men nu vil jeg da starte langsom ud herinde igen og se om jeg kan holde mig til kun at være her engang imellem i stedet for at den står og kører herinde 24/7 ..
Jeg er pt i fuld gang med bryllups planlægningen og mangler nærmest kun at bestemme i hvilken butik jeg skal købe blomsterne, hvilke sokker gommen skal have på og andre små ting .. - og så slog det mig en dag, at der jo har været stor interesse (særligt fra dem som snart skal giftes) i brylluppet og derfor tænkte jeg at jeg ville holde brylluppet åbent i kirken til globryllup for dem som har lyst til at komme.. Og som Caroline siger er det jo også altid lækkert med en fyldt kirke , men det bliver den nok aldrig, men mindre man er royal
Men skriv gerne hvis det har interesse
Dejlig at være tilbage igen (men forsigtigt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
velkommen tilbage
Jaaaa godt du er tilbage
Jeg har godt nok overvejet det, men der er bare for langt
Hvor lyder det skønt med bryllup Tillykke
Velkommen tilbage
Laulund87 skriver: Jaaaa godt du er tilbage Jeg har godt nok overvejet det, men der er bare for langt
Ihh kunne ellers være så hyggeligt
TheLittleOne skriver: Hvor lyder det skønt med bryllup Tillykke Velkommen tilbage
Tak Er det bestemt også. Synes tiden er gået alt for hurtigt, der er jo nærmest kun 3 måneder til brylluppet skal stå
tillykke og velkommen tilbage
Risen skriver: Ihh kunne ellers være så hyggeligt
Ja snøft..Men jeg vil være der i tankerne
Velkommen tilbage!!
Hvor er det skønt at følge med i dit bryllup igen - du lægger jo ikke så meget ud på fb om det.
Vi har endelig fået sat en dato - det bliver (højstsandsynligt) d. 30. 6. 2012. Glæder mig helt vildt!!!
HVis jeg har tid til at kigge forbi til brylluppet, kunne jeg egentlig godt fristes - selvom vi jo aldrig har mødtes IRL.
Anke skriver: Velkommen tilbage!! Hvor er det skønt at følge med i dit bryllup igen - du lægger jo ikke så meget ud på fb om det. Vi har endelig fået sat en dato - det bliver (højstsandsynligt) d. 30. 6. 2012. Glæder mig helt vildt!!! HVis jeg har tid til at kigge forbi til brylluppet, kunne jeg egentlig godt fristes - selvom vi jo aldrig har mødtes IRL.
Tak søde!
Neej det er svært da jeg helst ikke vil afslører for meget for gæsterne
Ej hvor fantastisk er du så småt begyndt at lede efter lokale osv?
Du er mere end velkommen til at komme og kigge med Caroline kommer vist også så kan i jo følges
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128