uhh syns sommeren er svær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

musse1

har ik været her inde, men håber det er okay, at jeg skriver..

ja nu tabte jeg mig 13 kg, inden jeg bliv gravid med vores den sidste, de var væk kort tid efter jeg havde født, nu har jeg yderligere tabt lidt over 8 kg.

jeg er inden for normal vægtig nu, men vil gerne tabe 8-10 kg i nu, med de første 13 kg, gik jeg hos ww, de sidste 8 har jeg fulgt deres program, bare her hjemme.

nu er problemet endelig bare, jeg er gået i stå, har holdt vægten, men ik været på ww i 2 mdrs tid pga flutning og en masse andet, og at det er blivet sommer = gril og is osv. hvad gør i andre ?

ved godt man bare kan nøjs med et stykke kød, gør jeg også når vi er os selv, men for gæster eller er væk 3 gange om ugen, så bliver det hurtigt til kartofler, salat, flute 1-2 stk kød og nogle dage en pølse. nu det er sommer kommer der jo hurtig gammeldags eller softice ned.

ja jeg kan bare lade vær, ved det godt, når nu jeg har det så dårligt med det. men hvordan gør i,kan i bare kører der ud af?

skal lige siges, før har andre godt kunne spise chips, slik, kage og is foran mig uden det har generet mig, men gør det faktisk nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

ZamanogDania

Uhh kender det alt for godt.
Først og fremmest tillykke med de tabte vægt
Kan du ikke finde en dag om ugen hvor du spiser alt det du har lyst til? Det påvirker ihvertfald ikke din vægt bare du forsætter med kuren dagen efter. Det gør jeeg. Og det har slet ikke påvirket min vægt.

For ellers kan man ikke holde ud at være på kur hele tiden.

Anmeld

13. maj 2011

musse1

ZamanogDania skriver:

Uhh kender det alt for godt.
Først og fremmest tillykke med de tabte vægt
Kan du ikke finde en dag om ugen hvor du spiser alt det du har lyst til? Det påvirker ihvertfald ikke din vægt bare du forsætter med kuren dagen efter. Det gør jeeg. Og det har slet ikke påvirket min vægt.

For ellers kan man ikke holde ud at være på kur hele tiden.

tak jeg er selv meget stolt .

jeg har aldrig som sådan set det som en kur, men en livstils ændring, har altid spist hvad jeg fik andre steder, og spist fredagsslik med børnene om fredagen, så føler ik jeg har undværet noget

derfor kommer det også bag på mig, at jeg syns det er så svært nu. men kunne da være en ide, at prøve som du siger, at spise alt muligt den ene dag, er et forsøg værd

Anmeld

13. maj 2011

hekran

Måske det ville hjælpe lidt at tage en hel tallerken salat først, inden der kommer kød, kartofler og brød på. På den måde bliver der måske mindre plads til det andet og du har mættet dig selv med sunde sager

Iøvrigt, rigtig flot vægttab! Og velkommen på siden!

Anmeld

13. maj 2011

ZamanogDania

musse1 skriver:

tak jeg er selv meget stolt .

jeg har aldrig som sådan set det som en kur, men en livstils ændring, har altid spist hvad jeg fik andre steder, og spist fredagsslik med børnene om fredagen, så føler ik jeg har undværet noget

derfor kommer det også bag på mig, at jeg syns det er så svært nu. men kunne da være en ide, at prøve som du siger, at spise alt muligt den ene dag, er et forsøg værd

Der kan jeg godt forstår. Jeg er os igang med kur. Så jeg ved lige præcis hvordan du har især om sommeren uha

Synes helt sikkert du skal "snyde" for en dag også forsætte dagen efter. Jeg har valgt lørdag, fordi det er altid den dag der er fester,fødselsdags og restauranter osv.

Mange jeg kender har gjord sådan. Og de tabte sig alle sammen.

Anmeld

13. maj 2011

musse1

Marita skriver:

Måske det ville hjælpe lidt at tage en hel tallerken salat først, inden der kommer kød, kartofler og brød på. På den måde bliver der måske mindre plads til det andet og du har mættet dig selv med sunde sager

Iøvrigt, rigtig flot vægttab! Og velkommen på siden!

det har du ret i, er måske lige, med at huske, og fylde tallerken op med alt det sunde, for er nok det jeg glemmer lige fortiden.syns bare hurtigt, man kan kører i de samme salater.

takker..

Anmeld

13. maj 2011

musse1

ZamanogDania skriver:

Der kan jeg godt forstår. Jeg er os igang med kur. Så jeg ved lige præcis hvordan du har især om sommeren uha

Synes helt sikkert du skal "snyde" for en dag også forsætte dagen efter. Jeg har valgt lørdag, fordi det er altid den dag der er fester,fødselsdags og restauranter osv.

Mange jeg kender har gjord sådan. Og de tabte sig alle sammen.

ja ellers for man ik fuldført det, og skal jo gerne være så man stadigvæk føler man ik mangler noget, flot du kører der ud af, med vægtabet

ja den sommer, syns det er meget nemmere om vinteren..

lørdag syns jeg også lyder som en god ide, for som du siger, ofte der man skal ud..

Anmeld

13. maj 2011

ZamanogDania

musse1 skriver:

ja ellers for man ik fuldført det, og skal jo gerne være så man stadigvæk føler man ik mangler noget, flot du kører der ud af, med vægtabet

ja den sommer, syns det er meget nemmere om vinteren..

lørdag syns jeg også lyder som en god ide, for som du siger, ofte der man skal ud..

Prøv og se hvordan det går for dig. Du vil helt sikkert mærke en forskel.

Anmeld

13. maj 2011

musse1

ZamanogDania skriver:

Prøv og se hvordan det går for dig. Du vil helt sikkert mærke en forskel.

siger i hvert fald takker, for hjælpen.. må se om jeg ik kan starte op ww her hjemme igen på mandag, og så lige ha den ene dag, hvor det er okay..

går du efter et program, eller spiser du "bare" sundere ?

Anmeld

13. maj 2011

ZamanogDania

musse1 skriver:

siger i hvert fald takker, for hjælpen.. må se om jeg ik kan starte op ww her hjemme igen på mandag, og så lige ha den ene dag, hvor det er okay..

går du efter et program, eller spiser du "bare" sundere ?

Jeg spiser sundere. Jeg taster det ind på madlog. Så træner jeg 3 gang om ugen. Min træner har lagt en plan om hvordan jeg skal træne osv. Træner 1:30-2 timer de dage.
Skal være sommerslank. Gider ikke være tyk mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.