har ik været her inde, men håber det er okay, at jeg skriver..
ja nu tabte jeg mig 13 kg, inden jeg bliv gravid med vores den sidste, de var væk kort tid efter jeg havde født, nu har jeg yderligere tabt lidt over 8 kg.
jeg er inden for normal vægtig nu, men vil gerne tabe 8-10 kg i nu, med de første 13 kg, gik jeg hos ww, de sidste 8 har jeg fulgt deres program, bare her hjemme.
nu er problemet endelig bare, jeg er gået i stå, har holdt vægten, men ik været på ww i 2 mdrs tid pga flutning og en masse andet, og at det er blivet sommer = gril og is osv. hvad gør i andre ?
ved godt man bare kan nøjs med et stykke kød, gør jeg også når vi er os selv, men for gæster eller er væk 3 gange om ugen, så bliver det hurtigt til kartofler, salat, flute 1-2 stk kød og nogle dage en pølse. nu det er sommer kommer der jo hurtig gammeldags eller softice ned.
ja jeg kan bare lade vær, ved det godt, når nu jeg har det så dårligt med det. men hvordan gør i,kan i bare kører der ud af?
skal lige siges, før har andre godt kunne spise chips, slik, kage og is foran mig uden det har generet mig, men gør det faktisk nu.