min store store pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

sarahb

Hvor er hun sej!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mira0911

Hvor er det flot... Hvor gammel er hun egentlig? 

Er spændt på hvornår Julie viser interesse for det... Potten står på badeværelset, så hun ser den hver dag... 

Anmeld

13. maj 2011

Karo

Hold da op det var tideligt

Marcus tissede på potten første gang i mandags og her var også total jubel tror det er godt der ikke var andre der så hvor stort nummer man gør ud af en tissetår.

Anmeld

13. maj 2011

anna-jonas

Dygtige Dicte...................

Anmeld

13. maj 2011

msax

Sådan...

Jeg er HELT med på hvor STORT det er når de tisser på potten for første gang... Man kan få helt gåsehud over det hele...

Og tror sagtens du kan sætte hende på den både morgen og aften, så længe det bare er hyggeligt og sidde der ikke bliver gjort forskel på om der er blevet tisset eller ej.

Mille startede også tidligt med bare at sidde og hygge ved siden af når vi var på toilettet, og nogen gange var der gevinst andre gange var der ikke...

Anmeld

13. maj 2011

TbCp

FLOT!!!!

Anmeld

13. maj 2011

Dictes mor

MoarJ skriver:

Hvor er det flot... Hvor gammel er hun egentlig? 

Er spændt på hvornår Julie viser interesse for det... Potten står på badeværelset, så hun ser den hver dag... 

Hun er snart 14 måneder, så det er dejligt

Anmeld

13. maj 2011

Dictes mor

msax skriver:

Sådan...

Jeg er HELT med på hvor STORT det er når de tisser på potten for første gang... Man kan få helt gåsehud over det hele...

Og tror sagtens du kan sætte hende på den både morgen og aften, så længe det bare er hyggeligt og sidde der ikke bliver gjort forskel på om der er blevet tisset eller ej.

Mille startede også tidligt med bare at sidde og hygge ved siden af når vi var på toilettet, og nogen gange var der gevinst andre gange var der ikke...

Det vil jeg prøve så, det er jo lidt skægt at starte på et helt nyt kapitel

Anmeld

13. maj 2011

Dictes mor

Ida. skriver:

Det er det, jeg altid har sagt - hende Dicte er totalt fremme i futterne!! Hun er for sej Camilla

Tak tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.