min store store pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Dictes mor

hvor er dicte pludselig blevet stor. hertil morgen tissede hun på potten for første gang, og hendes mor er selvsagt ved at revne af stolthed, og det er hendes far vist også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

h_bernie

hvor fint. Utroligt hvor stolt man kan blive af det.

Anmeld

13. maj 2011

Bondepigen

Dictes mor skriver:

hvor er dicte pludselig blevet stor. hertil morgen tissede hun på potten for første gang, og hendes mor er selvsagt ved at revne af stolthed, og det er hendes far vist også.

Wauw, det var tidligt!

Jeg tror vi har misset det med Emma for et års tid siden... For de siger jo de er klar, når de selv siger til, når de tisser. Men hun ville alligevel ikke på potten.. Det var som om, hun var lidt bange for den.

Men alle siger, at det nok skal komme igen...for man må jo heller ikke presse dem.

Men hvor erdet superflot af Dicte!

Så skal hun til at på potten morgen og aften, eller hvad gør I?

Anmeld

13. maj 2011

Skouboe

Ja, det går stærkt lige pludselig

Tillykke med det!

Anmeld

13. maj 2011

Ida.

Det er det, jeg altid har sagt - hende Dicte er totalt fremme i futterne!! Hun er for sej Camilla

Anmeld

13. maj 2011

Dictes mor

Bondepigen skriver:

Wauw, det var tidligt!

Jeg tror vi har misset det med Emma for et års tid siden... For de siger jo de er klar, når de selv siger til, når de tisser. Men hun ville alligevel ikke på potten.. Det var som om, hun var lidt bange for den.

Men alle siger, at det nok skal komme igen...for man må jo heller ikke presse dem.

Men hvor erdet superflot af Dicte!

Så skal hun til at på potten morgen og aften, eller hvad gør I?

Dicte har været bange for den, men har villet sidde på den med tøj på, og har synes at det var sjovt, så det har hun fået lov til, mens jeg selv har været på toilet, så sidder hun lige ved siden af. I dag ville hun gerne sidde der uden tøj på mens jeg fyldte vand i badekaret. Hun sad og legede med en tandbørste, og så havde hun tisset, da hun rejste sig, og så var der total jubelscene her langt ude på landet. Hun skal selvfølgelig prøve det igen i aften, hvis hun vil. Men jeg tror, at vi nøjes med at gøre det om aftenen lige efter hun har spist, hvis hun er med på ideen. Jeg vil jo helst ikke, som du også siger, presse hende.

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

Det er lige præcist sådan noget KUN forældre forstår glæden af :o)

Niklas Emil tissede første gang på potten i februar. Faktisk var ham og Morten oppe ved farmor og farfar og Morten sms'e stolt til mig at han havde tisset på potten. Jeg holdte tøsefest og råbte stolt: jaaaaah Niklas Emil har tisset på potten for første gang! Heldigvis var det bare mødregruppen jeg havde besøg af hihi, så ingen tvivl om at de kunne forstå min reaktion ;)

Anmeld

13. maj 2011

<3

Ih sikken en dygtig pige

Anmeld

13. maj 2011

Bondepigen

Dictes mor skriver:

Dicte har været bange for den, men har villet sidde på den med tøj på, og har synes at det var sjovt, så det har hun fået lov til, mens jeg selv har været på toilet, så sidder hun lige ved siden af. I dag ville hun gerne sidde der uden tøj på mens jeg fyldte vand i badekaret. Hun sad og legede med en tandbørste, og så havde hun tisset, da hun rejste sig, og så var der total jubelscene her langt ude på landet. Hun skal selvfølgelig prøve det igen i aften, hvis hun vil. Men jeg tror, at vi nøjes med at gøre det om aftenen lige efter hun har spist, hvis hun er med på ideen. Jeg vil jo helst ikke, som du også siger, presse hende.

Ja ok, Emma har kun villet sidde på den med tøj på... Uden tøj, så vil hun bare ikke... Meeen engang hvor hun skulle i bad har hun da siddet på den kun med ble på...så måske det osse sker på den måde her en dag...

Anmeld

13. maj 2011

Barbamama

Årh ja det er da vildt sejt!!!! Det er vi slet ikke begyndt at øve os på endnu. Men hold da op det er fedt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.