Laura og 15 måneders vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

ja, hun er MEGA sej... det er altid moren der vræler haha!

Men puha.. kan slet ikke holde tanken ud om at hun skal blive så syg igen men det gør hun selvfølgelig heller ikke!!!!

Suk...

TAK

jeg kender det desværre også alt for godt..

er nok rimelig meget hønemor.. men min mor plejer at sige: hellere hønemor end ravnemor

og så længe det ikke overtager totalt går det nok...

men jeg er sikker på at hun vil gøre alle dine bekymringer til skamme. de billeder du har lagt ind af hende tidligere ser hun bare rigtig cool ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Sig til hvis jeg kan gøre noget

kommer du så over og krammer på mig?

Anmeld

12. maj 2011

Mira0911

Caroline86 skriver:

Nu er det overstået...

Jeg har frygtet dagen i dag... Ikke nok med at hun skulle vaccineres (det reagerer hun altid ret voldsomt på) så skulle hun vaccineres mod MÆSLINGER!!! Efter vores december gruer jeg for alt der giver røde pletter med særligt de satans mæslinger! Jeg ved godt hun ikke kan få dem 2 gange, men øv hvor er jeg ræd for at der alligevel kommer en reaktion Hun har feber men er ellers ok! Men de sagde også at den voldsomme reaktion først kommer om 9 dages tid - hvis den kommer!

Jeg ved godt jeg skal tage mig sammen.. stole på at lægerne har ret når de siger det ingen betydning har for hende at hun (højst sandsynligt) har haft mæslinger... Men jeg er alligevel nervøs

Kan I ikke trøste mig lidt?

Knus Caroline - men syg baby OG syg kæreste som begge putter mens jeg skriver hovedopgave

Det skal nok gå med Laura - Ved hvor svært det er at smide bekymringerne til højre... Smukke - Det skal nok gå.. Du kan være heldig at hun ikke får en reaktion om 9 dages tid... 

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

kommer du så over og krammer på mig?

Ja det skal du ikke spørge om to gange!

Jeg skal bare lige finde et tog der kan køre mig

Forresten fik Maria ikke nogen reaktion efterfølgende

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

nettemor skriver:

jeg kender det desværre også alt for godt..

er nok rimelig meget hønemor.. men min mor plejer at sige: hellere hønemor end ravnemor

og så længe det ikke overtager totalt går det nok...

men jeg er sikker på at hun vil gøre alle dine bekymringer til skamme. de billeder du har lagt ind af hende tidligere ser hun bare rigtig cool ud..

puha, det med at se sej ud.. det må være fordi du ikke så hende da hun var syg i december!?

Her et link til en af trådene med billeder (ikke da det var værst)

Jeg bliver sgu så ked hver gang jeg kigger på dem, men kan alligevel ikke lade være!?

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

MoarJ skriver:

Det skal nok gå med Laura - Ved hvor svært det er at smide bekymringerne til højre... Smukke - Det skal nok gå.. Du kan være heldig at hun ikke får en reaktion om 9 dages tid... 

jeg håber sådan det kun lige er lidt feber i dag og så overstået! Bliver jo kastet direkte tilbage til julen når hun får den mindste lille prik

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja det skal du ikke spørge om to gange!

Jeg skal bare lige finde et tog der kan køre mig

Forresten fik Maria ikke nogen reaktion efterfølgende

selvfølgelig skal du ikke det, smukke! du skal blive hjemme sammen med din lækkermås

Jeg håber også Laura ikke får andet end det her feberpjat.. det kan vi godt finde ud af

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

selvfølgelig skal du ikke det, smukke! du skal blive hjemme sammen med din lækkermås

Jeg håber også Laura ikke får andet end det her feberpjat.. det kan vi godt finde ud af

Hihi ej vi må hellere vente med sådan noget, til alt det sygdom halløj er væk Men så må vi ses igen

Vi krydser her!!

Anmeld

12. maj 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

puha, det med at se sej ud.. det må være fordi du ikke så hende da hun var syg i december!?

Her et link til en af trådene med billeder (ikke da det var værst)

Jeg bliver sgu så ked hver gang jeg kigger på dem, men kan alligevel ikke lade være!?

puha nej dem havde jeg ikke set. kan godt forstå du ikke har lyst til at opleve det igen.. men på den anden side så er du meget obs nu så det bliver opdaget med det samme...

men jeg vil da i hvert fald  for at det går super godt for hende og at hun kan nøjes men en gang feber..

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

nettemor skriver:

puha nej dem havde jeg ikke set. kan godt forstå du ikke har lyst til at opleve det igen.. men på den anden side så er du meget obs nu så det bliver opdaget med det samme...

men jeg vil da i hvert fald  for at det går super godt for hende og at hun kan nøjes men en gang feber..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.