Laura og 15 måneders vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Caroline86

Nu er det overstået...

Jeg har frygtet dagen i dag... Ikke nok med at hun skulle vaccineres (det reagerer hun altid ret voldsomt på) så skulle hun vaccineres mod MÆSLINGER!!! Efter vores december gruer jeg for alt der giver røde pletter med særligt de satans mæslinger! Jeg ved godt hun ikke kan få dem 2 gange, men øv hvor er jeg ræd for at der alligevel kommer en reaktion Hun har feber men er ellers ok! Men de sagde også at den voldsomme reaktion først kommer om 9 dages tid - hvis den kommer!

Jeg ved godt jeg skal tage mig sammen.. stole på at lægerne har ret når de siger det ingen betydning har for hende at hun (højst sandsynligt) har haft mæslinger... Men jeg er alligevel nervøs

Kan I ikke trøste mig lidt?

Knus Caroline - men syg baby OG syg kæreste som begge putter mens jeg skriver hovedopgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Englebassen82

Kan kun give dig en KÆMPE  Herfra...

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

Åhh skat, det skal nok gå fint med Laura

Det kan jeg virkelig mærke efter jeg har mødt hende! Tror man kan mærke på små børn når de har været meget igennem, de er stærke!

Anmeld

12. maj 2011

Nettemor

Det skal helt sikekrt nok gå. hun er sikkert en sej bette én

jeg tror det er hårdest for forældrene fordi vi ved alt hva der kan ske..

men god bedring med dem begge og held og lykke med opgaven

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Åhh skat, det skal nok gå fint med Laura

Det kan jeg virkelig mærke efter jeg har mødt hende! Tror man kan mærke på små børn når de har været meget igennem, de er stærke!

tak putte

Og Daniel har bare lagt sig med næsten 40 i feber lige pludselig her til eftermiddag det ligner ham bare slet ikke! han har nok kørt for hårdt på med de eksaminer stakkel...

Og jeg sidder og skriver opgave og vil meget hellere putte mig op med de 2... minder mig om at jeg hellere lige må rende ud med hunden...

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Englebassen82 skriver:

Kan kun give dig en KÆMPE  Herfra...

tak

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

tak putte

Og Daniel har bare lagt sig med næsten 40 i feber lige pludselig her til eftermiddag det ligner ham bare slet ikke! han har nok kørt for hårdt på med de eksaminer stakkel...

Og jeg sidder og skriver opgave og vil meget hellere putte mig op med de 2... minder mig om at jeg hellere lige må rende ud med hunden...

Øv!

1000 til jer tre!

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

nettemor skriver:

Det skal helt sikekrt nok gå. hun er sikkert en sej bette én

jeg tror det er hårdest for forældrene fordi vi ved alt hva der kan ske..

men god bedring med dem begge og held og lykke med opgaven

ja, hun er MEGA sej... det er altid moren der vræler haha!

Men puha.. kan slet ikke holde tanken ud om at hun skal blive så syg igen men det gør hun selvfølgelig heller ikke!!!!

Suk...

TAK

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Øv!

1000 til jer tre!

ja.. BUH....

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja.. BUH....

Sig til hvis jeg kan gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.