Klaver gives væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.088 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. november 2008

Smølf

Vi skal flytte og mit elskede klaver skal ikke med.

Det er et H. Mortensen, spiller godt og gives til den, der vil hente det i Valby.

Skriv hvis du vil høre nærmere..

KH smølf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

twinboys

Netapige skriver:

Vi skal flytte og mit elskede klaver skal ikke med.

Det er et H. Mortensen, spiller godt og gives til den, der vil hente det i Valby.

Skriv hvis du vil høre nærmere..

KH smølf

Øv hvad laver du helt derovre.. Ville ellers gerne have det... I flytter vel ikke til Sønderjylland...???

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

Smølf

twinboys skriver:

Øv hvad laver du helt derovre.. Ville ellers gerne have det... I flytter vel ikke til Sønderjylland...???

Majbritt

Hej Majbritt,

Vi flytter ikke helt til Sønderjylland. Men hvis du gerne vil have det, er det vel bare et spørgsmål om at arrangere et par flyttemænd.
Skriv endelig, hvis du gerne vil have det.

Kh smølf

Anmeld

11. november 2008

Zuzet

Åhhhh det ville jeg godt have, hvor meget måler det og hvordan flytter man sådan et?

Hilsen

Lotte

Anmeld

11. november 2008

Balderson

Hej

Åhhh, det er jeg skam da også interesseret i ;0)

Det kan vel ikke koste mere end 1000 kr. i fragt...

Er der nogle der kender firmaer på fragtmænd i storkøbenhavn?

Så ville jeg da ringe og høre...

Anmeld

11. november 2008

Smølf

Balderson skriver:

Hej

Åhhh, det er jeg skam da også interesseret i ;0)

Det kan vel ikke koste mere end 1000 kr. i fragt...

Er der nogle der kender firmaer på fragtmænd i storkøbenhavn?

Så ville jeg da ringe og høre...

Hej Balderson,

Jeg har fået klaveret flyttet nogle gange og begge gange har jeg brugt almindelige flyttefirmaer. Du kan evt. ringe til et og høre, hvad de skal have for at slæbe klaveret ned fra 3. sal og køre det til din adresse. Tror jeg brugte ADAM sidste gang.

Det lader til, at der er flere interesserede, så jeg må lige finde en fair måde, at finde køber. Men du kan jo lige undersøge prisen og vende tilbage, hvis du stadig er interesseret.

KH smølf

Anmeld

11. november 2008

Smølf

Zuzet skriver:

Åhhhh det ville jeg godt have, hvor meget måler det og hvordan flytter man sådan et?

Hilsen

Lotte

Hej Lotte,

Klaveret måler som følger:
152cm bredt (eller langt om du vil), 132,5cm højt og 68cm dybt.
Jeg har brugt almindelige flyttefirmaer de gange jeg har flyttet det, så du kan ringe til et og høre hvad prisen ville være for at få det flyttet hjem til dig. Så kan du lige vende tilbage, hvis du stadig er interesseret.

KH smølf

Anmeld

12. november 2008

Balderson

Netapige skriver:

Hej Balderson,

Jeg har fået klaveret flyttet nogle gange og begge gange har jeg brugt almindelige flyttefirmaer. Du kan evt. ringe til et og høre, hvad de skal have for at slæbe klaveret ned fra 3. sal og køre det til din adresse. Tror jeg brugte ADAM sidste gang.

Det lader til, at der er flere interesserede, så jeg må lige finde en fair måde, at finde køber. Men du kan jo lige undersøge prisen og vende tilbage, hvis du stadig er interesseret.

KH smølf

Hej

jeg undersøger lige det med flyttefirmaer

Anmeld

13. januar 2009

gitte8

Netapige skriver:

Hej Lotte,

Klaveret måler som følger:
152cm bredt (eller langt om du vil), 132,5cm højt og 68cm dybt.
Jeg har brugt almindelige flyttefirmaer de gange jeg har flyttet det, så du kan ringe til et og høre hvad prisen ville være for at få det flyttet hjem til dig. Så kan du lige vende tilbage, hvis du stadig er interesseret.

KH smølf

Hej- Har i stadig klaveret i Valby- så vil jeg og min datter meget gerne have det- kan hente det hurtigt
Venlig hilsen Gitte

Anmeld

23. september 2009

Sannepigen

Kære alle

Jeg er ny bruger og så lige denne klaverannonce...

Jeg har også et brugt klaver, som jeg må give væk i forbindelse med en flytning. Jeg har i første omgang spurgt den sidstnævnte mor, Gitte, og hvis du reagerer, Gitte, så får du det

Men hvis Gitte allerede har fået et klaver, så er der en anden af jer, der gerne må få mit, hvis I bare selv kan hente det - og hente det inden den 29. ell. 30. sep. 2009

Detaljer om klaveret kan ses på:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62032758

VH Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.