Vandet er gået, så føder i nat eller imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

linefun

Uh, spændende.
Rigtig god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Mamalou

Hvor skønt! Er kun en lille smule grøn af misundelig... Held og lykke!

Kh. Louise 40+6

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

held og lykke til en fantastisk oplevelse

mit vand gik os, og selvom jeg bor 10min fra sygehuset måtte jeg ikk komme hjem selvom jeg kun var 1-2cm åben ..

ska du ikk os have født inde for 18timer ..

Anmeld

12. maj 2011

SussieThyssen

Tennamor skriver:

Jeg var hos frisøren i dag. Lige da jeg skulle til at betale gik vandet. Jeg løb op på hendes toilet, hvor vandet bare løb ud af mig. Jeg måtte tage et håndklæde mellem benene og ringe efter min mand.

Nu 4 timer senere løber vandet stadig og jeg har gennemblødt 3 par bukser, skønt jeg har brugt natbind .

Har været på Herlev og få kørt vestrimmel og hjertelyd, men da veerne ikke er regelmæssige endnu, blev vi sendt hjem igen. Hvis jeg ikke føder af mig selv i nat, skal jeg sættes igang imorgen kl. 9.00 

Så nu står den bare på afslapning, så jeg er kampklar imorgen. Glæder mig til, at få min lille guldklump i armene 

Jamen dog..så er du da hurtigt ude og et godt stykke tid før terminen.
Men ihh hvor er det spændende...så held og lykke med det
Masser ef ve-støv herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. maj 2011

B&J

Babyklar skriver:

held og lykke til en fantastisk oplevelse

mit vand gik os, og selvom jeg bor 10min fra sygehuset måtte jeg ikk komme hjem selvom jeg kun var 1-2cm åben ..

ska du ikk os have født inde for 18timer ..

Jeg svare lige på denne hvis det er okay... jeg gik fra den 1hvor vandet gik hvor min dreng kom til verden den 4 kl 12.10 så fra den 1 til den 3 prøvede de af sætte mig igang hvor det så endelig gik igang den 3 så det kan tage længe men fik sprøjtet noget ind i låret så man ikke får bakterier (staves) op og der ikke sker barnet noget

Anmeld

12. maj 2011

Baby2010/2013

Neeeeeej hvor spændende! God arbejdslyst, vi glæder os til billeder

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

B&J skriver:

Jeg svare lige på denne hvis det er okay... jeg gik fra den 1hvor vandet gik hvor min dreng kom til verden den 4 kl 12.10 så fra den 1 til den 3 prøvede de af sætte mig igang hvor det så endelig gik igang den 3 så det kan tage længe men fik sprøjtet noget ind i låret så man ikke får bakterier (staves) op og der ikke sker barnet noget

nåår oki

Anmeld

12. maj 2011

ABPR

Tennamor skriver:

Jeg var hos frisøren i dag. Lige da jeg skulle til at betale gik vandet. Jeg løb op på hendes toilet, hvor vandet bare løb ud af mig. Jeg måtte tage et håndklæde mellem benene og ringe efter min mand.

Nu 4 timer senere løber vandet stadig og jeg har gennemblødt 3 par bukser, skønt jeg har brugt natbind .

Har været på Herlev og få kørt vestrimmel og hjertelyd, men da veerne ikke er regelmæssige endnu, blev vi sendt hjem igen. Hvis jeg ikke føder af mig selv i nat, skal jeg sættes igang imorgen kl. 9.00 

Så nu står den bare på afslapning, så jeg er kampklar imorgen. Glæder mig til, at få min lille guldklump i armene 

Nej hvor spændende! Håber alt går godt.

God arbejdslyst -og nyd det nu!!!!

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

rigtig mange held og lykke

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Tennamor skriver:

Spændende! Rigtig god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.