Vandet er gået, så føder i nat eller imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Tennamor

Jeg var hos frisøren i dag. Lige da jeg skulle til at betale gik vandet. Jeg løb op på hendes toilet, hvor vandet bare løb ud af mig. Jeg måtte tage et håndklæde mellem benene og ringe efter min mand.

Nu 4 timer senere løber vandet stadig og jeg har gennemblødt 3 par bukser, skønt jeg har brugt natbind .

Har været på Herlev og få kørt vestrimmel og hjertelyd, men da veerne ikke er regelmæssige endnu, blev vi sendt hjem igen. Hvis jeg ikke føder af mig selv i nat, skal jeg sættes igang imorgen kl. 9.00 

Så nu står den bare på afslapning, så jeg er kampklar imorgen. Glæder mig til, at få min lille guldklump i armene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Ayasmor

Uhh spændende.. Held og lykke og god arbejdslyst..

Anmeld

12. maj 2011

DLM

uhh sender ve-støv

Anmeld

12. maj 2011

<3

Pøj pøj

Anmeld

12. maj 2011

Gaia

ih hvor dejligt. Håber du får en rigtig fantastisk fødsel  pøj pøj med det.

Anmeld

12. maj 2011

birthee

Det lyder spændende - pøj pøj med det, og vestøv herfra!!! Knus

Anmeld

12. maj 2011

Lou87

Ihh hvor spændende..!
Held og lykke :-)

Anmeld

12. maj 2011

JuliaNielsen

Tennamor skriver:

Jeg var hos frisøren i dag. Lige da jeg skulle til at betale gik vandet. Jeg løb op på hendes toilet, hvor vandet bare løb ud af mig. Jeg måtte tage et håndklæde mellem benene og ringe efter min mand.

Nu 4 timer senere løber vandet stadig og jeg har gennemblødt 3 par bukser, skønt jeg har brugt natbind .

Har været på Herlev og få kørt vestrimmel og hjertelyd, men da veerne ikke er regelmæssige endnu, blev vi sendt hjem igen. Hvis jeg ikke føder af mig selv i nat, skal jeg sættes igang imorgen kl. 9.00 

Så nu står den bare på afslapning, så jeg er kampklar imorgen. Glæder mig til, at få min lille guldklump i armene 

Held og lykke <3

Anmeld

12. maj 2011

B&J

Håber snart dine veer går igang... og ja jeg måtte nød til af tage hospitales store bind med hjem fordi mit vand løb så meget

Anmeld

12. maj 2011

Janni.

Uhh masser af vestøv til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.