Skal nok opereres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Skouboe

Årh, din stakkel...

Jeg krydser fingre for at den bliver fjernet nemt og smertefrit og du ikke har ondt bagefter

Der er nok ikke så meget at gøre andet end at tage en dag ad gangen, og pludseligt en dag opdager du at der er ovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Årh, din stakkel...

Jeg krydser fingre for at den bliver fjernet nemt og smertefrit og du ikke har ondt bagefter

Der er nok ikke så meget at gøre andet end at tage en dag ad gangen, og pludseligt en dag opdager du at der er ovre

Lige præcis. Jeg må bare vente og se hvad der sker..
Det skal bare ordnes inden ferien så jeg ikk står med et sår dernede hvor tingne ikk er så hygiejniske....

Anmeld

13. maj 2011

<3

Hold da op - sådan en talgknude med betændelse har jeg også haft - godt nok ikke på lænden men bag øret lige på knoglen hvor der heller ikke er meget plads. Jeg fik tid hos en plastikkirurg med det samme og fik den fjernet! Ham jeg var hos ligger lige ved hovedbanegården på vesterbrogade hvis du vil prøve at vende det med din læge. Synes da bare den skal ud asap!

Men jo du er en stakkel og nøj hvor er det øv!

Sender masser af god karma og knus!

Anmeld

13. maj 2011

Barbamama

Av det lyder da smertefuldt!!!! jeg håber at det går hurtigt og smertefrit med den operation!!!

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Hold da op - sådan en talgknude med betændelse har jeg også haft - godt nok ikke på lænden men bag øret lige på knoglen hvor der heller ikke er meget plads. Jeg fik tid hos en plastikkirurg med det samme og fik den fjernet! Ham jeg var hos ligger lige ved hovedbanegården på vesterbrogade hvis du vil prøve at vende det med din læge. Synes da bare den skal ud asap!

Men jo du er en stakkel og nøj hvor er det øv!

Sender masser af god karma og knus!

Skønt at høre en der også har haft det .. Men selvfølgelig ikk skønt At du har haft den
Er det ham der ligger i starten af Vesterbro gade på venstre side hvis man kigger mod hoved banegården. Med et forholdsvist stort vente værelse ..?
Hvor stor var din??

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Av det lyder da smertefuldt!!!! jeg håber at det går hurtigt og smertefrit med den operation!!!

Ja helt vildt og så lige når man løfter den store og han lige svinger benene om en og knalder sin sko ind på den... Avvvvvvvvvvvvvvv!!!!!

Anmeld

13. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Ja helt vildt og så lige når man løfter den store og han lige svinger benene om en og knalder sin sko ind på den... Avvvvvvvvvvvvvvv!!!!!

Ååååh av av av.... puha det lyder ikke godt...

Anmeld

13. maj 2011

<3

Anonym skriver:

Skønt at høre en der også har haft det .. Men selvfølgelig ikk skønt At du har haft den
Er det ham der ligger i starten af Vesterbro gade på venstre side hvis man kigger mod hoved banegården. Med et forholdsvist stort vente værelse ..?
Hvor stor var din??

Ja det lyder meget rigtigt at det er ham. Kan ikke huske hans navn.Går du der?

Den var vist ikke så stor men gjorde nas - så har stor respekt for din! Det er min eneste skønhedsoperation Men jo var hundeangst!

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Ja det lyder meget rigtigt at det er ham. Kan ikke huske hans navn.Går du der?

Den var vist ikke så stor men gjorde nas - så har stor respekt for din! Det er min eneste skønhedsoperation Men jo var hundeangst!

Har været dercen gang fordi jeg fik en byld i hovedbunden og han var go.. Min læge ville undersøge forskellige kiruger fordi der er ventetider og hun ville evt ha den scanner først for at se hva der ligger derinde fordi der ikk er mere puds men kun en knude/klump..
Ja også min eneste.. Haha.. Ville da hellere ha et bryst løft eller noget en at få fjernet denne skide ting!!!

Anmeld

13. maj 2011

<3

Anonym skriver:

Har været dercen gang fordi jeg fik en byld i hovedbunden og han var go.. Min læge ville undersøge forskellige kiruger fordi der er ventetider og hun ville evt ha den scanner først for at se hva der ligger derinde fordi der ikk er mere puds men kun en knude/klump..
Ja også min eneste.. Haha.. Ville da hellere ha et bryst løft eller noget en at få fjernet denne skide ting!!!

Ja det er ikke så sejt at sige at man har fået fjernet en forvokset hudorm som den eneste skønhedsoperation...

Så har du været igennem det før Øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.