Skal nok opereres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Har fået en kæmpe bule/knude på lænden. Vi troede (jeg og lægen) i tirsdags det var en stor byld og fik pencillin og skulle vente på der gik hul. Der gik hul idag og en masse puds kom ud men den er stadig mega og ret massiv. Var ved lægen med en af ungerne Idag og fik hende til at kigge på den. Hun skar i den og der skete intet. Så stak hun en kanyle i og sugede men der var ikk mere puds så det er en massiv knude. Måske en talk knude der er vokset vildt og giver noget betændelse op overfladen mens den ligger under.. Så den skal fjernes kirurigsk... Evt til scanning for at se hvad det er .. Men det skal gå stærkt for vi skal på ferie snart... Er bange og ked...
mine lymfe knuder er hævet pga betændelsen og det er bare ømt!!!

Sku lige ud med det og ha lidt melidenhed...!
Er anonym pga de andre læsere og er ikk plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

TbCp

NEj puha Det lyder da godt nok væmmeligt!!!

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

NEj puha Det lyder da godt nok væmmeligt!!!

Ja helt vildt. For knuden er i hver tilfælde 8x5 cm

Anmeld

12. maj 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ja helt vildt. For knuden er i hver tilfælde 8x5 cm

Hold da op Det var dælme da en stor en!!!

Håber det kan klares nemt!

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hold da op Det var dælme da en stor en!!!

Håber det kan klares nemt!

Ja helt vildt også fordi der bar ikk er plads i lænden så der strækker og gør mega ondt... Avvvvv , ka bar slet ikk overskue det..

Anmeld

12. maj 2011

Milka

det lyder forfærdeligt!!  sender dig al min melidenhed og krydser fingre for at det kan ordnes relativt smertefrit

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Milka skriver:

det lyder forfærdeligt!!  sender dig al min melidenhed og krydser fingre for at det kan ordnes relativt smertefrit

Helt vildt.. Også fordi det skal gøres med det samme så vi er klar til at tage på ferie. Og med 2 børn og mega smerter er det bare ikk nemt.. håber min læge finder noget snart men hun siger de har meget travlt og dette ikk gøres akut til trods for smerter og betændelse..

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Og i må selvfølgelig gerne vide hvem jeg er.. Bare skriv hvis i vil vide det så skriver jeg privat...

Anmeld

13. maj 2011

Karo

Sikke noget møg

For 5 år siden opdagede jeg er knude i håndledet. Jeg blev sendt vidre til en privat klinik (pga. for lange ventelister i det offentlige) og her blev den scannet. Den så heldigvis ufarlig ud og jeg fik en dato til at få den fjernet. Det tog ikke mere end 20 minutter og så var den ude og dagen efter var jeg på arbejde igen. Nu var den også kun ca. 1 * 1 cm, men forhåbentlig bliver det lige så smertefrit for dig.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Sikke noget møg

For 5 år siden opdagede jeg er knude i håndledet. Jeg blev sendt vidre til en privat klinik (pga. for lange ventelister i det offentlige) og her blev den scannet. Den så heldigvis ufarlig ud og jeg fik en dato til at få den fjernet. Det tog ikke mere end 20 minutter og så var den ude og dagen efter var jeg på arbejde igen. Nu var den også kun ca. 1 * 1 cm, men forhåbentlig bliver det lige så smertefrit for dig.

Har før fået fjernet en lille fedt knude osv intet problem. Men lige lænden hvor der intet plads er og som man bruger uanset hvad og så dens størrelse det får jeg det helt dårligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.