2. lægebesøg veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

SaNiNa

quindelist skriver:

Ok -jeg troede egentlig at det med fødselsplan osv indgik i de almindelige besøg ?  -bortset fra at jeg skal have den snak med en læge på svangre amb.

Kan godt være at jeg bare generelt er lidt forvirret over hvad der er normalt fordi jeg selv bliver "passet ekstra meget på"

Det er fordi mit sidste fødselsforløb på ingen måder gik særlig godt og har så været så heldig at få denne gode at jeg selv kan vælge om jeg vil have et pks eller en fødselsplan.

og for at få mine tanker ud og et andet synspunkt end det vi selv hele tiden snakker om her hjemme har jeg været ved min jdm så hun kunne hjælpe mig lidt i den rigtige retning med hensyn til mit valg.

men ellers så er det jo ikke det en jdm er der for selvom følgelig snakker man med hende om hvad man øsnker til de første undersøgelse.

Skal snakke med en fødselslæge når jeg er i uge 28 og mit valg og syntes virkelig ikke det er let at træffe selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

sabrina89

Sanne og Nicklas skriver:

Grunden til du kommer til flere jdm undersøgelser er nok at du er under 25år jeg hvade også mange flere jdm undersøgelser da jeg ventede Nicklas end denne her gang

Nej det tror jeg ikke. Har fået listen både ved min læge og jordmoder og der er kolloner med om man er første gangs eller flergangs gravid. Det har været det sammen med andre jeg kender.

Anmeld

12. maj 2011

quindelist

Sanne og Nicklas skriver:

Det er fordi mit sidste fødselsforløb på ingen måder gik særlig godt og har så været så heldig at få denne gode at jeg selv kan vælge om jeg vil have et pks eller en fødselsplan.

og for at få mine tanker ud og et andet synspunkt end det vi selv hele tiden snakker om her hjemme har jeg været ved min jdm så hun kunne hjælpe mig lidt i den rigtige retning med hensyn til mit valg.

men ellers så er det jo ikke det en jdm er der for selvom følgelig snakker man med hende om hvad man øsnker til de første undersøgelse.

Skal snakke med en fødselslæge når jeg er i uge 28 og mit valg og syntes virkelig ikke det er let at træffe selv.

Det var da en rigtig god ide så at få en ekstra snak med jordemor. Jeg håber det gav dig lidt afklaring  -for det er ikke nødvendigvis noget ret nemt valg du står i.

Jeg synes heldigvis at de er blevet rigtig gode til at være opmærksomme på konsekvenserne af tidligere dårlige oplevelser.  

Anmeld

12. maj 2011

Happiness

Mit 2. jordmoderbesøg lå også i uge 28. Og mine veninder, som hver især skal føde på 2 andre sygehuse, skal også først i uge 28. Så det er nok meget normalt Ihvertfald på Herlev, Hvidovre og Hillerød 

Jeg skal til mit 3. jordmoderbesøg i uge 36. Og til 3. lægebesøg i uge 32. (det blir så uge 33, da jeg glemte at bestille tid... )

Men ja, jeg følte også at der var laaang tid imellem tjekkene, men det passer mig egentligt fint nok nu

Og tillykke med et veloverstået lægebesøg

Anmeld

13. maj 2011

SaNiNa

quindelist skriver:

Det var da en rigtig god ide så at få en ekstra snak med jordemor. Jeg håber det gav dig lidt afklaring  -for det er ikke nødvendigvis noget ret nemt valg du står i.

Jeg synes heldigvis at de er blevet rigtig gode til at være opmærksomme på konsekvenserne af tidligere dårlige oplevelser.  

Det har ihverfald gjort at nogle af mine tanker er blevet skubbet væk så jeg kan koncentrer mig om de vigtige af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.