dp-update.....øv øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2008

Juniors mor

Julie startede i dp sidste mandag. Det er ikke gået super - hun har nægtet at spise og drikke dernede, og er derfor blevet hentet forholdsvis tideligt. Det skal lige siges, at dp-mor er rigtig sød og jeg føler mig tryg ved at overlade min datter til hende.
Vi har været meget spændte på i dag, for nu har hun jo været hjemme ved moar og far og hygget en hel weekend. Det gik dog heldigvis meget bedre idag og hun spiste en lille smule - jubii!!
Dog vil hun stadig ikke vige fra dp-mors side, og hun følger efter hende hele dagen. Hun bliver ked når dp-mor løfter de andre børn eller pusler dem. Kl 14 gik det så galt - en af de andre børn bider Julie hårdt i kinden. Hun bliver meget ked, hæver op og ligner en der har fået bank!! Det er virkelig hårdt han har bidt, hun har fået sår fra tænderne lige under øjet og nede omkring mundvigen er bidet fra undertænderne. Øv hvor blev jeg bare ked da jeg hørte om det og så hende . Har super dårlig samvittighed over, at vi "udsætter" hende for alle de forandringer i hendes hverdag, og at der så ovenikøbet er nogle der er onde ved min dejlige lille pige er ikke til at bære.
Nu er jeg så nervøs for, hvordan den videre indkøring skal forløbe.....øv æv!
Helle - der er lidt ked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

bette

ej det lyder da også træls da..
ikke særlig fed start hun har fået sig..
det var da også noget underligt noget at bide en anden i kinden???
hvor gammel var det barn der gjorde det?

håber da de næste dage går lidt bedre..
hun skal jo lige vende sig til dp og de andre børn.. men det er da dejligt at høre hun i det mindste er glad for dpen..

håber snart hun falder mere til så du heller ikke skal blive ked af at aflevere hende der..

Anmeld

10. november 2008

Kaufie

Det var også en uheldig start på uge 2...... Stakkels Julie.

Det er vist meget naturligt, at de knytter sig til dp'en i starten og er lidt bange for de andre børn. Min dreng var kun 8 mdr da han startede i dp - det skulle efter sigende være den nemmeste alder at køre dem ind i - men han var også meget afhængig af dp - hun måtte ikke forlade lokalet uden ham (og han kunne så hverken gå eller kravle den gang)

Men tror kun det tog en uges tid, så var han tryg ved stedet og de andre børn - men der var så heller ikke nogen der bed ham den første tid....

Anmeld

11. november 2008

Lene76

ej hvor uheldigt at det lige var hende der blev bidt.... vil dog lige sige uden at kende det barn som bed hende... at tit så er det for at vise at de gost kan li dem anden og ik kan sige det med ord, tor ik der er nogen børn under 3 år som er ONDE. Men der for er det jo træls alligevel....

min egen søn på 15 mdr er offer hvergang vi er i legestue... ved ik om han ser speciel lækker ud hehe men tror ik vi har været i legestue siden Aug hvor han ik er blevet bidt.... rigtig træls men man kan ik gøre andet end at holde øjen og øre åbne..

håber det blir bedre med hende....

har selv 4 små Viktor (min egen) og 3 yngere så jeg ved godt for sur de små blir når man fx ska skift ble men de ska jo lige lære at det osse blir deres tur.... det kommer ofte efter 14 dage 3 uger.

sorry med alt mit ævl

Knus Lene

Anmeld

11. november 2008

Juniors mor

Lene76 skriver:

ej hvor uheldigt at det lige var hende der blev bidt.... vil dog lige sige uden at kende det barn som bed hende... at tit så er det for at vise at de gost kan li dem anden og ik kan sige det med ord, tor ik der er nogen børn under 3 år som er ONDE. Men der for er det jo træls alligevel....

min egen søn på 15 mdr er offer hvergang vi er i legestue... ved ik om han ser speciel lækker ud hehe men tror ik vi har været i legestue siden Aug hvor han ik er blevet bidt.... rigtig træls men man kan ik gøre andet end at holde øjen og øre åbne..

håber det blir bedre med hende....

har selv 4 små Viktor (min egen) og 3 yngere så jeg ved godt for sur de små blir når man fx ska skift ble men de ska jo lige lære at det osse blir deres tur.... det kommer ofte efter 14 dage 3 uger.

sorry med alt mit ævl

Knus Lene

Jeg tror heller ikke drengen er ond - men når der sker noget slemt med ens lille pus og når man ved at hun ikke er så glad for at være ved dp endnu, så bliver man som mor bare så ked af det......

Det er heldigvis gået meget bedre i dag. Hun har spist en masse mad og ikke grædt særig meget, så nu håber jeg, at det kommer til at gå rigtig godt fra nu af........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.