den har virkelig været hård ved min kære Lasse.... jeg blev ringet hjem i onsdags til middag - og så var udslettet der igår, søndag.
men han har simpelthen været sååååå TRÆT, pyller, hænge og ingen appetit. Drikker dog gerne... Men jeg er sgu lidt bekymret over hans enorme træthed. Det er svært for ham at holde sig vågen i mere end et par timer eller 3 af gangen.....Han har sovet 2 gange om dagen siden torsdag, og det har han ikke gjort i laaang tid. Og han er mat i øjnene, og hvis tingene går ham bare lidt imod, så eksploderer han - og sådan er han normalt ikke.... Og oveni det, så har han tabt sig 500 g siden han var 13 mdr - hvor hurtigt det er gået ved jeg ikke...
For en god ordens skyld, skal det lige siges at han også er ved at få 5 tænder på een gang...
Har Jeres poder været så ramt af 3-dagesfeberen?? Har læst om det, og synes ikke umiddelbart at bivirkningerne skulle være så slemme??? Og jeg bryder mig ikke om hans vægttab - han vejer nu kun 9,8 kg..
Giv mig lige et besyv - også selvom jeg tror jeg er nødt til at kontakte lægen imorgen
Jannie - en smule bekymret
Anmeld